De Mol 2021

De Mol 2021

Uit de Mol facebookgroep:

Lottiepoes - Annelotte - Isidoor
Wat valt jullie op? Isidoor - - >> Rood is i...
* Hou je de (i) dus over... Lottie - - >> Lotte Poes - - >> Anne
* Hou je weer de (i) over...
DeMol is gevonden en laat (i) de 9e letter zijn van het alfabet, we zoeken de 9e mol... Nou het is klaar toch... 😝 Een kat heeft 9 levens, we zoeken de 9e mol.... Wie noemde zichzelf een kat..? 😜

Uit de Mol facebookgroep:

Lottiepoes - Annelotte - Isidoor
Wat valt jullie op? Isidoor - - >> Rood is i...
* Hou je de (i) dus over... Lottie - - >> Lotte Poes - - >> Anne
* Hou je weer de (i) over...
DeMol is gevonden en laat (i) de 9e letter zijn van het alfabet, we zoeken de 9e mol... Nou het is klaar toch... 😝 Een kat heeft 9 levens, we zoeken de 9e mol.... Wie noemde zichzelf een kat..? 😜
:unsure: op wat slaat dit nu

Die 'too obvious' is echt onnozel he. Ik zou het eigenlijk schitterend vinden moest Philippe de mol zijn, gewoon een dikke in your face naar al die slimmeriken die elke actie 'too obvious' vinden.

Uiteindelijk beslissen wij niet echt wie een goede mol is of niet. Het hangt af hoeveel kandidaten zeker zijn van de mol én sinds welke aflevering. Als er al 3 zo goed als zeker de mol weten bij aflevering 4, dan is't geen goeie mol.

Zelfs aan de pot kunt ge da niet echt zien, want veel proeven hoeven zelf niet gemold te worden om geld te verliezen.

Ik vraag me altijd af hoe een mol zijn partner kan wijsmaken dat hij 's avonds voorbereiding krijgt van al die opdrachten.
Waren niet alle mollen sinds de revival vrijgezel? (Buiten Elisabeth dan maar die was dan ook niet op voorhand gekozen) :unsure:

Ik vraag me altijd af hoe een mol zijn partner kan wijsmaken dat hij 's avonds voorbereiding krijgt van al die opdrachten.
Waren niet alle mollen sinds de revival vrijgezel? (Buiten Elisabeth dan maar die was dan ook niet op voorhand gekozen) :unsure:
Geen idee. Ik zou hier toch al met serieuze smoesjes moeten afkomen die geen kat geloofd.

Eigenlijk wel een goed punt specifiek voor dit jaar. Want met corona kan ik me voorstellen dat het extra moeilijk moest zijn om excuses te vinden als je een partner hebt... Annelotte is de enige single die er nog inzit denk ik? (maar ik denk niet dat zij de mol is eigenlijk)

Terug
Bovenaan