Agony
Well-known member
ja hit & miss bij DIW. Helaas de laatste tijd meer zwak dan sterk.'k Vind die humor van DIW echt bijzonder slecht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja hit & miss bij DIW. Helaas de laatste tijd meer zwak dan sterk.'k Vind die humor van DIW echt bijzonder slecht
Een kat heeft 9 levens, we zoeken de 9e mol.... Wie noemde zichzelf een kat..? 
Uit de Mol facebookgroep:
Lottiepoes - Annelotte - Isidoor
Wat valt jullie op? Isidoor - - >> Rood is i...
* Hou je de (i) dus over... Lottie - - >> Lotte Poes - - >> Anne
* Hou je weer de (i) over...
DeMol is gevonden en laat (i) de 9e letter zijn van het alfabet, we zoeken de 9e mol... Nou het is klaar toch...Een kat heeft 9 levens, we zoeken de 9e mol.... Wie noemde zichzelf een kat..?
![]()
op wat slaat dit nuOns begint met "O".9 levens -> 9lives
'T IS IEMAND VAN ONS
Ons begint met "O".
"O" komt 2 x voor in Isidoor. Isidoor eet uit een kom. Waarmee eet een mens uit een kom?
MET EEN SOEPLEPEL!

Heb dat bij zoveel kandidaten. Lennart en Jasmien zijn de enigste 2 waar ik (voorlopig) van denk: goed gespeeld dan.Wat een anticlimax als het Annelotte is ség.
Dus al de rest speelt het zo slecht dat je weet dat ze allemaal mollen zijn?Heb dat bij zoveel kandidaten. Lennart en Jasmien zijn de enigste 2 waar ik (voorlopig) van denk: goed gespeeld dan.
Nee, spelen too obvious als ze echt mol zijn.Dus al de rest speelt het zo slecht dat je weet dat ze allemaal mollen zijn?

Geen idee. Ik zou hier toch al met serieuze smoesjes moeten afkomen die geen kat geloofd.Ik vraag me altijd af hoe een mol zijn partner kan wijsmaken dat hij 's avonds voorbereiding krijgt van al die opdrachten.
Waren niet alle mollen sinds de revival vrijgezel? (Buiten Elisabeth dan maar die was dan ook niet op voorhand gekozen)![]()
Eigenlijk wel een goed punt specifiek voor dit jaar. Want met corona kan ik me voorstellen dat het extra moeilijk moest zijn om excuses te vinden als je een partner hebt... Annelotte is de enige single die er nog inzit denk ik? (maar ik denk niet dat zij de mol is eigenlijk)Ik vraag me altijd af hoe een mol zijn partner kan wijsmaken dat hij 's avonds voorbereiding krijgt van al die opdrachten.
Waren niet alle mollen sinds de revival vrijgezel? (Buiten Elisabeth dan maar die was dan ook niet op voorhand gekozen)![]()
Joris bedoelt: Het is moeilijk om deze periode smoesjes voor je partner te verzinnen over waar je 's avonds naartoe moet, je mag/kan nergens heen.moesten de kandidaten niet een bepaalde tijd in quarantaine gaan, voor de opnames?
Maar de mol kan toch oefenen tijdens de dagen in quarantaine?Joris bedoelt: Het is moeilijk om deze periode smoesjes voor je partner te verzinnen over waar je 's avonds naartoe moet, je mag/kan nergens heen.