De Mol 2021

De Mol 2021

Ik blijf bij Lennart, blijft op de achtergrond en valt niet teveel op. Iedeale positie om subtiel te mollen.
Lennart is met alle respect niet zo slim eh. Nu opnieuw zo een domme uitspraak : een Chinees die jodelt terwijl het een Japanner is. En dat is elke aflevering dat hij zo een stoten verkondigd . Dus geen goeie mol.

Nog 5 kandidaten en linie 3 van aflevering 1 zit er nog steeds compleet in. Als mol wil je schieten.
Ik zit nog steeds op Annelotte of Lennart.

Juist eens geprobeerd. 1:50 gehaald. Dus met een beetje training dat de mol zal gedaan hebben toch wel haalbaar.

Die worsten scene zag er zo fout uit ... perfect voor de redactie van De Ideale Wereld dus!

En onze sexmedewerker zit er nog steeds in. 🙌

Die worsten scene zag er zo fout uit ... perfect voor de redactie van De Ideale Wereld dus!

En onze sexmedewerker zit er nog steeds in. 🙌
Ik kijk al uit naar het molletje.

OT: Heerlijke aflevering met die videoclip en de peddelboard. De Phille dat weer zin clumsy zelf was. Ook geestig dat net hij voor de behendigheidsproef wordt gekozen.

Gek dat een Annelotte weigert om in een koker te gaan. Zo moeilijk kan dat nu toch ook weer niet zijn. Als mol natuurlijk ideaal om wat te faken.

Bij de proef met de bel op het einde hoefde de Mol helemaal niet snel te lopen, deze was natuurlijk al gebriefd door Gilles dat ze de puzzel zouden verliezen.

Aflevering van volgende wek ziet er ook wel gezellig uit. Alleen nu al jammer van die vrijstelling. Ik hoop dat ze niet op een te gratuite manier wordt gegeven.

Jammer dat Samina eruit ligt, dat was nu net degene die ik al 100% uitgesloten had als mol (samen met Philip).

Ik blijf bij Lennart en Jasmien. Lennart haalt zelden geld binnen en blijft (ook in de 'montage') altijd wat op de achtergrond. Jasmien beschuldigt graag andere kandidaten van sabotage.

Begin ik ook te verdenken. Moet een duiker of iets dergelijke zijn alleszins. Heb zelf es getest en heb een goeie conditie maar kom nie eens aan 2 min.

Samina zei ook dat ze op "ene" had gegokt.
Dan zou ge al ne man denken.
Ze zei (denk ik) in die stukske dat ze Lennert niet verdacht.
Niemand gaat Philip stemmen die +2min z'n adem zou kunnen inhouden en dus gaat ze op Sven gegokt hebben.
Samina verdacht Sven niet want "hij is gewoon zo" zei ze

Lennart is met alle respect niet zo slim eh. Nu opnieuw zo een domme uitspraak : een Chinees die jodelt terwijl het een Japanner is. En dat is elke aflevering dat hij zo een stoten verkondigd . Dus geen goeie mol.
Tbh veel mensen verwisselen die. Da's gelijk Belg tegen een Nederlander zeggen. Zolang ge ze niet hoort praten, weet ge het ook niet

Vond het een top aflevering, da was lachen van begin tot het hopeloos rondtollen van Philip aan zo'n board op het einde 😂
Volgende week ziet het er ook zalig uit. Ligt het trouwens aan mij of is het bezoek vrij vroeg dit jaar? Ik heb het gevoel da we nog maar net begonnen zijn.

Mijn mol is nog altijd Jasmien

@Soeplepel het bezoek is denk ik net 1 aflevering vroeger dan anders (meestal zijn ze nog met 5 dan).

Het beste vond ik toch Philip op die hoorn, en de blik van die kerel die het hun moest leren 😅

Het beste vond ik toch Philip op die hoorn, en de blik van die kerel die het hun moest leren 😅
Capture.jpg

Die jodelaar had het in de clip over "das kleines bier."

En wie dronk er een klein pintje bij Samina? :unsure:

Neen, dat zou te obvious zijn.

Wat ook opvallend was, toen Jasmien de vraag kreeg "zweert ge op uw kinders dat ge de mol niet zijt?"
Ipv dat ze "nee" zegt gelijk iedereen, antwoordt ze "ik kan da niet zeggen".

Terug
Bovenaan