JorisBlack
Well-known member
Ik ben deels akkoord met jouw post, maar iemand een "irritant wicht" noemen gaat me toch iets te ver. Je kent die Jasmien toch niet in het echte leven... of is dat weer zoals vorig jaar, een vrouw met een uitgesproken mening, dat kan niet, dat is een bitch? (toen kreeg Jolien de volle lading op het internet)Als mol laat je u medekandidaat beslissen ivm pasvragen of geld natuurlijk...
Indien geld laat je gewoon die opdracht mislukken (door bv een hondje fout te vouwen), indien pasvragen weet je toevallig alle Duitse woordjes die gevraagd worden.
Daar weet je dus echt niks mee.
Met heel deze aflevering weet je eigenlijk niks... Door dat stuk "hypnotiseur" wat airtime te geven (is het geld echt zo hard op?) kaap je gewoon een halve aflevering en weet je daar 1 ding door: die 3 zijn het makkelijkste te beïnvloeden.
Philip is een kluns, Jasmien is een irritant wicht en buiten Sven heeft de rest geen persoonlijkheid. Minste seizoen van de hele reeks tot nu toe.
Ik gok trouwens nog steeds op Katrien. Blijft onopvallend maar molt waar mogelijk (je zou van een vaatchirurg wel een vastere hand verwachten tijdens de dominoproef bv.)
Ik was net blij dat Jasmien wat harder inging tegen Philip, bijvoorbeeld. En het is de mol he, het is niet de bedoeling dat je je daar als kandidaat gewoon laat doen wanneer iemand anders persoonlijk voordeel kan halen uit iets.