De Mol 2021

De Mol 2021

Zou die hond later onderdeel zijn van een opdracht? Als je het programma kijkt begin je aan alles te twijfelen. 😅

Ik vind die hypnose dwaas.. ik geloof daar sowieso niet in en het voelde zo gescript aan ook..

Waarom werden zij 3 verkozen eigenlijk?
Dat is pure sugestie , als ge een paar goedgelovige mensen hebt die alles voor waar aannemen omdat ze gezegd worden dat het een hypnotiseur is laten ze hun lichaam zelf onbewust alles doen omdat ze het zelf geloven.
Dat is de hypnotiseur niet maar hunzelf.

De preview voor volgende week ziet er veelbelovend uit. :D

De sfeer van deze aflevering is imo zoals het hoort. Ja jullie slapen en zitten samen en met elkaar omgaan is belangrijk, maar iets té vriendelijk kan u elmineren. De switch kunnen maken tussen vriendschap en aan u eigen denken is belangrijk.

Den tijd van de zalige opdrachten ligt toch wel ver achter ons. Eigenlijk zelfs ni eens goeie tv als ge er kritisch naar kijkt. Ik voel 'm ni dit seizoen, k ga is gaan afhaken si.

Laatst bewerkt:
Zou die hond later onderdeel zijn van een opdracht? Als je het programma kijkt begin je aan alles te twijfelen. 😅
Ja, hoogstwaarschijnlijk. Ze moesten alvast dien hond leren op die rode knop te duwen. Who knows what that means ❔

Wel interessant wat Samina zei, ze denkt dat Annelotte die hond 'kent', dus dat dat mss haar hond is, of van iemand in haar familie

Wel interessant wat Samina zei, ze denkt dat Annelotte die hond 'kent', dus dat dat mss haar hond is, of van iemand in haar familie
Dat denk ik niet, anders zouden heel veel mensen het wel weten en de hond herkennen 'u.

Wel mogelijk is dat ze tijdens voorbereidingen heeft getraind met die hond..

Den tijd van de zalige opdrachten ligt toch wel ver achter ons. Eigenlijk zelfs ni eens goeie tv als ge er kritisch naar kijkt. Ik voel 'm ni dit seizoen, k ga is gaan afhaken si.
Wie kijkt er nu kritisch naar een programma op zondagavond?

Qua aflevering is dit de minste van de drie, maar de vorige twee vond ik top

Terug
Bovenaan