Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is al 3 afleveringen onder de radar dus zou goed kunnen eigenlijk.. er wordt veel gefocust op (on) bewust gemol van andere.t zal wel de vaatchirurg zijn zijn nu ben ik zeker![]()

Ik vind die hypnose dwaas.. ik geloof daar sowieso niet in en het voelde zo gescript aan ook..Beetje flauwe aflevering tot nu
Dat is pure sugestie , als ge een paar goedgelovige mensen hebt die alles voor waar aannemen omdat ze gezegd worden dat het een hypnotiseur is laten ze hun lichaam zelf onbewust alles doen omdat ze het zelf geloven.Ik vind die hypnose dwaas.. ik geloof daar sowieso niet in en het voelde zo gescript aan ook..
Waarom werden zij 3 verkozen eigenlijk?
Echt afschuwelijke mens. Al die blokjes!Ergerlijke kerel die Philip
Die Jasmien toch ook vond ik.Ergerlijke kerel die Philip

Die Yasmine vind ik week na week ook maar een irritant wicht.Ergerlijke kerel die Philip
Ja, hoogstwaarschijnlijk. Ze moesten alvast dien hond leren op die rode knop te duwen. Who knows what that meansZou die hond later onderdeel zijn van een opdracht? Als je het programma kijkt begin je aan alles te twijfelen.![]()
Dat denk ik niet, anders zouden heel veel mensen het wel weten en de hond herkennen 'u.Wel interessant wat Samina zei, ze denkt dat Annelotte die hond 'kent', dus dat dat mss haar hond is, of van iemand in haar familie
Wie kijkt er nu kritisch naar een programma op zondagavond?Den tijd van de zalige opdrachten ligt toch wel ver achter ons. Eigenlijk zelfs ni eens goeie tv als ge er kritisch naar kijkt. Ik voel 'm ni dit seizoen, k ga is gaan afhaken si.