Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet de aanvallers bewust zoeken naar hun boekje dacht ik?Die mol boekjes waren willekeurig te nemen. Er lagen er 10 en 3 werden weggeschoten. Dus de eerste 7 gingen door.
Zelfs na 1 aflevering kan je toch al concluderen dat die niet tot aan de enkels van Bart komt zeker, Bart "we spelen voor artispunten de eerste aflevering en ik kom daar mee weg"Sven is al zeker de mol niet, gewoon een irritante lul die bewust saboteert zoals Bart vorig jaar. Hopelijk blijft deze ook niet tot in de finale.

Klopt niet. Je ziet de aanvallers bewust zoeken naar hun boekje.
Dit!Zelfs na 1 aflevering kan je toch al concluderen dat die niet tot aan de enkele van Bart komt zeker, Bart "we spelen voor artispunten de eerste aflevering en ik kom daar mee weg"![]()

Als Mol weet je niet wie de andere Mol is. Zeker niet als de andere Mol een gemiddeld postuur heeft.Lijkt me logisch dat je als mol de andere mogelijke mol wil uitschakelen en dus in linie 3 klaar staat om te schieten.
Die molboekjes waren ook willekeurig. Anders zouden toevallig de 3 die hun slot niet open kregen, hun molboekje niet hebben kunnen nemen?Hmm, toch denk ik dat het willekeurig was. Op een gegeven moment wordt het ook gezegd denk ik.
'als... nu nog een boekje schiet dan vallen al de rest af'
Op het einde zei Gilles toch: het wordt tijd dat jullie elkaar eens ontmoeten.Als Mol weet je niet wie de andere Mol is. Zeker niet als de andere Mol een gemiddeld postuur heeft.
Heb ik iets gemist? Die hebben elkaar toch gewoon ontmoet op voorhand? Ik vermoed ook dat ze samen de voorafgaande briefings samen hebben gedaan...Als Mol weet je niet wie de andere Mol is. Zeker niet als de andere Mol een gemiddeld postuur heeft.
Doet er toch niet toe? Sowieso wil je als mol in linie 3 zitten om zoveel mogelijk man af te schieten, waaronder de mogelijke tweede molAls Mol weet je niet wie de andere Mol is. Zeker niet als de andere Mol een gemiddeld postuur heeft.
Precies mijn punt.Doet er toch niet toe? Sowieso wil je als mol in linie 3 zitten om zoveel mogelijk man af te schieten, waaronder de mogelijke tweede mol
In het pak ben je niet (met zekerheid) herkenbaar.Heb ik iets gemist? Die hebben elkaar toch gewoon ontmoet op voorhand? Ik vermoed ook dat ze samen de voorafgaande briefings samen hebben gedaan...
Klopt de zwarte molboekjes lijken toch willekeurig, mijn vorige opmerking is fout.Die molboekjes waren ook willekeurig. Anders zouden toevallig de 3 die hun slot niet open kregen, hun molboekje niet hebben kunnen nemen?
De eerste persoon die toekwam toen er geen meer waren was idd aan het zoeken, om te zien of er toch geen meer lag.