Als hij met de garage overeengekomen is om de voorruit te vervangen heeft hij toch gewoon een punt? Ik zou eens kijken wat er op de bestelling staat. Als daar effectief opstaat dat die vervangen moet worden, en niet hersteld, dan moet daar gewoon een nieuwe in. Als er op de bestelling wel staat dat die hersteld mag worden ga je het met de verkoper moeten regelen, in de hoop dat die het nog weet en wil meewerken.
Als ik hier hoor over een probleem met de maatschappij dan is dat deels waar, van de andere kant durf ik niet uitsluiten dat de garage hier dacht om beloftes te doen en er vervolgens goedkoop vanaf te komen. Sommige consumenten eisen steeds meer de dag vandaag, maar sommige bedrijven schuiven ook met plezier wat fatsoen en eerlijkheid aan de kant om meer winst te maken.
Kort gezegd, die herstelde voorruit zou even stevig moeten zijn als een nieuwe, maar als er effectief een nieuwe beloofd is moeten ze die maar geven. Anders hadden ze maar moeten uitleggen dat ze dat voor dat geld niet kunnen doen, maar dat herstellen even goed is (buiten het esthetische).