De hiphop-thread

Zojuist ontdekt dat Dr Dre en Snoop Dogg hun nieuw album Missionary uit is vandaag. Zeer benieuwd maar je weet alvast dat het geen chronic of doggystyle zal worden.

Goeie vibes gisteren. Fashawn had er zo als steeds veel zin in, Blu iets minder enthousiast vond ik maar wel ambiance. Exile en Apollo Brown twee top beatbakkers die het publiek als geen ander konden opzwepen.

Pooh en Skyzoo wisten mijn aandacht helaas wel niet te grijpen.

Goeie vibes gisteren. Fashawn had er zo als steeds veel zin in, Blu iets minder enthousiast vond ik maar wel ambiance. Exile en Apollo Brown twee top beatbakkers die het publiek als geen ander konden opzwepen.

Pooh en Skyzoo wisten mijn aandacht helaas wel niet te grijpen.

Ja, ik deel uw mening.
Wel een geslaagde avond, wel tijdens skyzoo vertrokken ik had het gehad

De nieuwe Roc Marciano en Alchemist is uit jongens. Wel oké, maar ik mis toch serieus wat peper en zout precies. Hun vorige heeft dat bijvoorbeeld wel. Zonde, had er net iets meer van verwacht.

Muddy Waters Too uit.
Vorige jaar nog door zijn hele discography gegaan en het origineel eindelijk weten appreciëren. Luchtig, rijk aan 90's vibes en kinderlijk speels als altijd.

Mac Miller met een "nieuw" album, ik ben eens benieuwd.

Zes nummers ver en ik ben mee, klinkt echt goed. Die beats :love:

Ondertussen lees ik wel dat Madlib blijkbaar z'n huis kwijt is door de brand in LA...wat moet daar allemaal verloren gegaan zijn :headshake:

Laatst bewerkt:
Ondertussen lees ik wel dat Madlib blijkbaar z'n huis kwijt is door de brand in LA...wat moet daar allemaal verloren gegaan zijn :headshake:

Heb het ook zien passeren, al zijn materiaal, vinyl, ... gewoon weg. Ook oude J Dilla-dingen enzo. Stukje muziekgeschiedenis dat we nooit meer gaan terugzien.

Mac Miller met een "nieuw" album, ik ben eens benieuwd.

Zes nummers ver en ik ben mee, klinkt echt goed. Die beats :love:

Deze track vind ik heerlijk, Thundercat aan de bass:

En idd vreselijk voor Madlib, ik wil niet weten wat die allemaal in zijn archief had.
Ter ere aan de man, deze fantastische brasil comp opgelegd

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan