Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zakt er dit weekend af naar het Kiel voorApollo Brown, Blu & Exile?

Totaal geen East Coast fan, maar de Reggie hoor ik wel graag bezig.
Reggie blijft toch altijd wel entertainen. Meest consistente MC ooit?
Geen Chronic of Doggystyle maar wel een pak beter dan ik verwacht heb. Hoe meer ik luister, hoe beter ik het vindZojuist ontdekt dat Dr Dre en Snoop Dogg hun nieuw album Missionary uit is vandaag. Zeer benieuwd maar je weet alvast dat het geen chronic of doggystyle zal worden.
Goeie vibes gisteren. Fashawn had er zo als steeds veel zin in, Blu iets minder enthousiast vond ik maar wel ambiance. Exile en Apollo Brown twee top beatbakkers die het publiek als geen ander konden opzwepen.
Pooh en Skyzoo wisten mijn aandacht helaas wel niet te grijpen.
Ik hoop dat ze eens naar de AB komt voor ze verplicht alle grote zalen moet doen.Hoe fokkin goed is dit.
ABNH staat hier nu ook al even op repeat. Hopen op een AB concert of dromen op Couleur Café... Maar dat laatste is een ijdele droom.Hoe fokkin goed is dit.

Ondertussen lees ik wel dat Madlib blijkbaar z'n huis kwijt is door de brand in LA...wat moet daar allemaal verloren gegaan zijn![]()
Deze track vind ik heerlijk, Thundercat aan de bass:Mac Miller met een "nieuw" album, ik ben eens benieuwd.
Zes nummers ver en ik ben mee, klinkt echt goed. Die beats
Ondertussen lees ik wel dat Madlib blijkbaar z'n huis kwijt is door de brand in LA...wat moet daar allemaal verloren gegaan zijn![]()