Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit iets van tegen gekomen?Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik letterlijk geen enkel nummer van DMX ken ...
Luister jij wel rap of? Zijn nummers kommen ook vaak voor in trailers, films en series. Echt een legendarische kerel!Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik letterlijk geen enkel nummer van DMX ken ...
Jij bent hier nieuw zeker?Luister jij wel rap of?

Je zou je beter eens verdiepen in de klassiekers.Jij bent hier nieuw zeker?
Heb nooit echt iets gehad met dat type rappers, staat natuurlijk los van het feit of ze al dan niet goed zijn.
Gisteren nog leuke "mixtape" ontdekt, geen enkele track da'k kenDeze heeft al een geluk nog de 90s flow/boom bap erin.
Geen probleem dat je naar minder goeie artiesten luistert hoorJij bent hier nieuw zeker?
Heb nooit echt iets gehad met dat type rappers, staat natuurlijk los van het feit of ze al dan niet goed zijn.
Wacht he, laat mij dit goe begrijpen, gij vindt de meest generieke shit goed (waaronder precies juicy wrld of hoe die ook noemt) maar K-Rino (één van de beste lyricist ooit, zelfs al gezegd door de likes als Crooked I, Die ge hopelijk dan wel kent. Gast, merci, ge hebt mijnen dag gemaakt, ik heb letterlijk luidop gelachen, denk da ge best bij uwe Shady records blijft, bij uwe "echte rap"Precies weinig kennis van rap, als ge K-Rino op iets vind trekken...![]()

Manneke toch ik luister naar ontzettend veel verschillende rappers, read again. Klaarblijkelijk heb je weinig kennis als je Juice wrld lyrical slecht vind / of shady records geen echte rap vind. Ze zouden je nogal uitlachen in de rap buurten als je met K rino afkomt.
Maar allee meneer denkt omdat hem 1k albums heeft liggen dat hem iets van de rap scene kent.Denk dat jij voornamelijk bent blijven hangen en niet probeert open te staan voor alle rap.
Gast, als ge Dr Dre de king van Rap vindt, hebben we nog weinig te bespreken hier. Maar zolang ge maar gelukkig zijt hé 
Ventje toch, zon disrespect dat ge toont aan hun. Wat doet ge zelfs op een hiphop/rap topic. Beter elders heen gaan dan![]()
Mo vent toch, ge denkt echt dat gij den enige bent dat naar geen mainstream rap luistert
Heb een playlist met 1k+ songs waarvan ge der amper de helft van zult kennen.
Hoe loemp kunt ge zijn.
En bij deze staat ge ineens ook op mijn block list want ga hier niet mijn maandag ochtend spenderen om met zoiets als u te discussieren.