De hiphop-thread

Die hebben 2Pac's carrière min of meer gelanceerd zeker.


Idd, Pac was eerst roadie voor digital underground, daarna te horen op 'same song', het bekendste zal ws 'I get around' zijn, daar hebben ze ook op meegewerkt, maar nog vele andere (2pacalypse & Strictly 4...)

Zwaar muzikaal talent die Shock G
 

Project van maat van mij.

Vandaag de platen van Danny Brown nog eens opgezet, die doet tegenwoordig precies niet veel meer dan gamen en live op twitch gaan?
 
De nieuwste van Czarface en MF DOOM is al een week uit zo blijkt!!

De releases met Czarface en DOOM worden vaak over het hoofd gezien maar als DOOM, Inspectah en Esoteric op één album staan alé ja dan moet ik er geen tekening bij maken he.

 
Pop Smoke.. got popped. Rip?
Ik ben echt niet thuis in die drill scene, maar soms kom ik zo eens wat dingen tegen en dat zijn toch wel lekkere beats.
Kenners hier met nog wat aanraders puur qua producers?
 
Van wat ik lees is het og Southside Chicago subgenre. Via al de Footwork producers da'k volg via facebook ietwa leren kennen.
Elke maand wel iemand dat sterft, crazy crazy gang shit. Echte Ghetto cowboys van Hip Hop.
 
Momenteel The Butterfly Effect aan het lezen, aanradertje voor de Kendrick fans.

Nu nog die nieuwe plaat. :unsure:
 

Waar sterven niet goed voor is...

Mensen aan het luisteren naar Hooray 100?

Wij luisterde reeds naar DOOM before it was cool :coolbrows:

Juist opgezet, ‘T Hof kon niet ontbreken


Edit: Allemaal die Belgische hiphopers die ne feature willen met de Guy om dan vervolgens volledig overklast te worden op hun eigen track :rofl:
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste heb ik gemist, ben blijven plakken bij David Vunk door de livesetsthread. :unsure:
 
Dat laatste heb ik gemist, ben blijven plakken bij David Vunk door de livesetsthread. :unsure:
Middelmatig nummer van Freddie Konings, te veel vlaamse troep me dunkt. Niet dat het slecht is maar als dit de hip-hop équivalent van 'De Tijdloze' moet zijn, horen ze er echt niet in thuis.
 
Met het risico om als een boomer te klinken, maar ik was net hetzelfde aan het denken: ze zouden beter enkel nummers ouder dan 3 jaar toelaten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan