De grote snooker/biljart/pool thread

wat een start ! Toen ik las dat het gisteren nog 9-8 geworden was, vreesde ik toch dat Selby erop en erover ging gaan. Maar de manier waarop Luca hier alweer 3 frames op rij pakt, is toch wel indrukwekkend. Vol zelfvertrouwen, en totaal niet onder de indruk van de omstandigheden.

Never a doubt - like a bullet. This is a truly remarkable performance. Tremendous visit to the table yet again, brilliant concentration. And everything is coming very easy at the moment.

C'mon Luca! :D

Hoe kan hij nu zo zonder angst of zenuwen spelen, op dit niveau? Ik heb al veel WK finales gezien maar weinig met zo'n goed aanvallend spel.

Hij zei letterlijk in het interview met Renaat dat na zijn halve finale tegen Si alle stress van zijn schouders is gevallen.
Was duidelijk niet gelogen 😂

Bijzonders sport toch, had gisteren laten verder spelen en imo Selby erop en erover, maar vandaag deze eerste vier frames zijn subliem van Brecel. :love: .

Die 3de sessie van Luca is absolute wereldtop. Hij speelt momenteel het beste snooker uit zijn leven.

Luca neemt hier toch een serieuze optie op de wereldtitel. Als die dit kan aanhouden gaat die vanavond niet veel frames meer nodig hebben.

Dan mag je nog Mark Selby heten, tegen deze perfectie valt niets tegen te beginnen.

Hoeveel keer kwam Luca niet voor in best shot van het toernooi? Gewoon effe de helft van alle kandidaten samen... :ROFLMAO:

Die double van daarnet mag daar ook wel tussen, puur door de snelheid waarmee hij em speelt, en dat was frame ball dus hé, frams was nog niet zeker.

Nu toch Selby, Luca moet blijven concentreren want anders staat het straks alsnog 12-13. Hij moet nog minstens 1 frame van de laatste 3 pakken, wil hij straks mentaal het voordeel hebben.
Luca neemt hier toch een serieuze optie op de wereldtitel. Als die dit kan aanhouden gaat die vanavond niet veel frames meer nodig hebben.

Dan mag je nog Mark Selby heten, tegen deze perfectie valt niets tegen te beginnen.
Toch opletten. Hij moet nu niet beginnen relaxen want het zijn nog 3 frames (als Selby de huidige frame wint) en als Selby ze ook nog alle 3 pakt staat Luca alsnog weeral nergens he.

Update: Ai ai ai het is nog niet gedaan. Als Luca dit frame nog steelt, zou dit een zware klap zijn voor Selby.
Spannend frame!

Mooie poging van Brecel maar frame niet kunnen stelen. Jammer. Het was ook wel eg moeilijk.

Laatst bewerkt:
Ik dacht echt dat hij daar voor de dubbel ging gaan, gezien zijn lachje. Gelukkig zegevierde het verstand :p, want vorige frame was hij toch wat careless, vond ik.

Terug
Bovenaan