Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fixed that for youHistorischehalvefinale!

Opgeheven hoofd, maar zuur wel, ging bepaalde momenten toch echt nerveus, moest echt ondergaan, maarja, je staat in de crucible. Strange things can happen.Hoeveel scheelde het bij die laatste rode bal van Si? 2 millimeter? 2 mm scherper geraakt, en Si had er 16-16 van gemaakt.
Maar nadien heel goed afgemaakt van Brecel, pot een heel moeilijke rode onder grote druk en maakt het daarna netjes af.
Ik voel mee voor Si. Ik hoop dat hij nu goed begeleid wordt, .. want hij heeft het potentieel om nog een paar keer in de HF en zelfs in de finale te staan in de toekomst. De ervaring van Brecel heeft het finaal dan toch gedaan. Ja het was niet meer perfekt tijdens de laatste frames, maar op de juiste momenten stond hij er wel en kon hij zichzelf toch beheersen en het afmaken.
En hij breekt het record van Hendry: De grootste comeback ooit op een WK!
Als je kijkt naar het gemiddeld potting percentage van Brecel. 90% op 32 frames. Dat is gewoon heel goed. Dat hij op een bepaald moment 5-14 achterstond tegen Si, was toch gewoon de verdienste van Si en NIET omdat Brecel slecht was. Dus toch ook een dikke merci aan Si voor de prachtige snookermatch.
Fixed that for you
Jaja ik begrijp u wel hoor, de halve finale zelf was ook historisch![]()

Nu ja Brecel stond zelf ook ooit 1-7 voor in R1 tegen Marco Fu. Maar finaal verloor hij met 10-9, hij is toen volledig ingestort zoals Si tijdens deze HF. Dus vroeg of laat komt Si dit wel te boven, dit is gewoon de harde snookerwereld.Opgeheven hoofd, maar zuur wel, ging bepaalde momenten toch echt nerveus, moest echt ondergaan, maarja, je staat in de crucible. Strange things can happen.

.Ik vind de finale eigenlijk maar een halve verrassing. Dat verlies in R1 zat zo'n beetje mentaal in zijn hoofd. Iedereen weet tot wat Brecel in staat is, hij heeft (of had) zeker het talent om de finale te halen.Eerste match ooit gewonnen op het WK en direct finale.
Selby heeft een zware depressie, hij is effectief niet echt gelukkig / vrolijk in het echte leven. Het is in de zin eigenlijk ook krankzinnig dat hij in de finale staat.Waar is de vrolijke attractieve speler Selby gebleven van toen hij pas kwam piepen.![]()
Dat is niet nodig. Luca heeft een beetje geluk met ne rode bal en hij kan al meteen opwarmen tijdens de match zelf.Selby is al 20’ aan het opwarmen. Tafel 2 is leeg. Luca warmt niet op![]()

Maar nu toch wel geen slimme zet van Luca om die rode pogen te potten want nu geeft hij Selby alsnog een kans om 1-1 te maken.