De grote snooker/biljart/pool thread

Beiden toch erg veel last nu hoor. Echt max hartslag bij beiden nu. Het zijn toch geen machines maar gewoon mensen!

Van 5-14 naar 14-14 idd
Zou toch wel érg zuur zijn als Luca dit nu nog verliest 🙈
Ik durf nog altijd niet te voorspellen wie wint. Op dit ogenblik heeft Luca net iets minder trillende armen, maar ook hij begint het nu te voelen. Tijd voor een pilleke. :tongue:

Si duidelijk weinig ervaring met extreme zenuwen en hij heeft het daar momenteel moeilijk mee.

2e Aziaat ooit in de finale of de 1e van het Europese vasteland ooit in de finale... Hoe dan ook geschiedenis.

Waardige halve finalisten. In het begin Brecel wat plattekes maar nu Si die toont dat hij ook maar een mens is en geen machine als het er echt op aankomt en Brecel in de match laten komen (dan is hij erg gevaarlijk). Gemiddelde genomen toch echt wel een hoog niveau over 33 frames.

Ja de laatste frames gaan waarschijnlijk iets minder niveau zijn, door de spanning maar nu al de match van dit toernooi voor mij.

Van 5-14 naar 14-14 idd
Zou toch wel érg zuur zijn als Luca dit nu nog verliest 🙈
Ik heb al insane comebacks gezien die geslaagd zijn (oa Hendry tegen White), anderen die alsnog net niet lukken. Maar eerst was dit een elegante danswedstrijd met Si die Brecel dansles gaf, maar nu is Brecel er een boksmatch van gaan maken (hij heeft geen zin meer in dansen). :tongue:

Laatst bewerkt:
Jawatte, nu al een comeback van jewelste...
De beste sinds Hendry zijn 8-14 comeback tegen White denk ik? (Uiteindelijk 18-14 winst na 10 frames op een rij in de finale van het WK 1992).
Nu nog winnend afsluiten en het zou wel eens de grootste comeback kunnen zijn van het WK.

Dat laatste shot verdiende meer .. wat een pot. Maar wel weer goed voor het vertrouwen.

Si is aan het breken. Luca is weer aan het bouwen. Nu geen fouten maken. Nu is het tijd voor Luca om een machine te zijn.

Laatst bewerkt:
geschiedenis wordt geschreven, Si moet net niet overgeven van de zenuwen.

Laatst bewerkt:
Het ding is wel ja, ook al heeft Luca er al een geweldige remontada opzitten, het is wel nog maar altijd gelijk. Kan nog alle kanten op. Al wankelt die Chinees wel enorm en zie ik op t moment niet hoe die nog een frame gaat pakken. Maar goe, tis snooker hé, kansen keren snel.

Terug
Bovenaan