Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als hij dan toch van iemand moest verliezen, dan liefst tegen Brecel uiteraard.Dit is natuurlijk ook wel serieus overdreven, en al zeker in een halve finale van het WK Snooker. McGill gewoon uitstekende speler en die Si is ook aan een fenomenaal toernooi bezig. Natuurlijk zijn dat in deze fase niet de allergrootste namen, maar het zal de eerste niet zijn die wint van O'Sullivan om daarna gewoon te verliezen tegen een op papier mindere speler.Op papier staat hij gewoon met een half been in de finale…
Luca, wij supporteren mee...!Morgen om 14h.Wanneer volgt de halve finales @makila?
Had jij daar niet zo een bron voor? Of was dat iemand anders ofzo, weet het ni meer
Tijden wanneer ze spelen?
Azo gelijk hier, met een link: https://livescores.worldsnookerdata.com/Sessions/Tournament/14621/cazoo-world-championship-2023Morgen om 14h.
Je kan dat zien bij livescores.worldsnookerdata.com en dan bij 'sessions'.

Ik tip Higgins voor de eindwinst dit jaar, hoe solide die bezig is...
Right. Higgins zit nu in de shit tegen Selby.Op basis van de huidige vormpeilen tip ik ook op Higgins. Maar 1 zwakke sessie en uw kampioenschap kan al naar de kloten zijn.
Wat een promotie voor het snooker. Een 20 jarig Chinees supertalent tegen het 'eeuwig' Belgische talent van ook nog maar 28 jaar oud (en eindelijk doorbreekt op een WK). En dan hoopt men stiekem dat straks -wie ook wint- de finale speelt tegen Selby. (No offense naar Allen toe).Diegene die de halve finale Brecel-Jiahui voorspelt heeft die kan gaan rentenieren.
In principe zou je zeggen grote kans op halve finale maar die Chinees is natuurlijk ook wel het tornooi van zijn leven aan het spelen voorlopig... .

Eurosport of BBCIs dat hier eigenlijk ergens te bekijken op tv of live stream online?
Hier kan je overigens het speelschema in detail zien, en ook waar je het live kan bekijken.Is dat hier eigenlijk ergens te bekijken op tv of live stream online?
Eurosport of BBC
Eurosport en BBC zijn enkel via tv aansluiting zeker? Niet te streamen hier?Hier kan je overigens het speelschema in detail zien, en ook waar je het live kan bekijken.
Daar kan je overigens ook de vroegere onderlinge confrontaties zien, en hoewel in mijn hoofd Selby een pak beter is dan Allen blijkt het in onderlinge confrontaties tussen die twee 11-10 voor Allen te zijn. Dat kan ds nog een spannende match gaan worden.
Maar hoe vaak heeft Allen van Selby gewonnen in een format zoals dit?Hier kan je overigens het speelschema in detail zien, en ook waar je het live kan bekijken.
Daar kan je overigens ook de vroegere onderlinge confrontaties zien, en hoewel in mijn hoofd Selby een pak beter is dan Allen blijkt het in onderlinge confrontaties tussen die twee 11-10 voor Allen te zijn. Dat kan ds nog een spannende match gaan worden.
Waar kunnen we dat interview herbekijken?Brecel gisteren tijdens zijn interview: Oh ja ik heb niet alleen niks getraind, na mijn match tegen Williams heb ik eens heel stevig gefeest tot 7u in de ochtend en ik was echt ladderzat!