De grote snooker/biljart/pool thread

Wat een domme call om toch maar naar die middenpocket te willen, dan speelt ge die rode rechts van zwart vrij, dan maar een snel en slecht gemikt shot naar het midden...

Facepalm

En hoe vaak heeft hij nu al een raket op ne bal gegeven in de hoop dat het goed gaat uitdraaien? Dat ziet ge toch zelden of nooit bij die mannen?

Sry van alle Ronnie fans tegen de borst te stoten, maar zijne mimiek doet me soms denken aan een andere mister, ook beginnend met een 'B'

En eindigend op ean

:unsure:

Dit is gewoon een zeer slordige pot snooker van 2 kanten...telkens je denkt dat iemand een frame binnen heeft worden vrij eenvoudige pots gemist, Brecel wil de helft van den tijd gewoon geen deftige safety uitdenken. Ik had er toch meer van verwacht toen ik me ervoor in de zetel ging zetten.

Idd, en met zoveel kansen zou ge toch denken dat ge zelf wat kunt forceren, maar neen, totaal careless na de mid sessie

Hij moet gewoon veel meer safety shots doen. Het is alsof hij geen geduld heeft.

Het was nu 4-4 maar kon zeker 5-3 zijn voor Luca. Ik doe dat ook, als mijn geduld op is maar van Luca mag je toch meer verwachten. Snooker is meer dan aanvallen alleen.

Die commentator daarnet. :laugh: Ronnie speelt een slechte sessie en is ineens geen topfavoriet meer om het WK te winnen.

Weet je hoe je WK wordt? Door slechte sessies af te sluiten met 4-4.

Jongens toch

Terug
Bovenaan