De grote snooker/biljart/pool thread

Wtf die pockets, dat shot van selby hiernet...

De zwarte ligt bijna helemaal voor een hoekpocket, hij rolt er een rode naartoe, duwt die zwarte uit de weg en valt er alsnog in, WTF

Brecel begon goed maar tweede deel was echt niet goed van Brecel. Een goede Brecel had hier kunnen voorstaan. Brecel ook zéér aanvallend, wat in t begin met momenten fantastisch was maar het zakte behoorlijk snel behoorlijk hard in elkaar... .

Ronnie was deftig maar ook zeker niet buitenaards.
Te aanvallend en te veel respect voor Ronnie denk ik? Een beetje met het idee van: mijn toernooi is reeds geslaagd, nu speel ik een beetje alles of niks?

Op basis van de huidige vormpeilen tip ik ook op Higgins. Maar 1 zwakke sessie en uw kampioenschap kan al naar de kloten zijn.
T'is een bijtertje jom...

3 to nill bij de start... Propertjes

En dan toch nog eentje voor selby op het bord. Slopende wedstrijd wel dit

Laatst bewerkt:
Hij doet alvast beter dan Vafaei (al moet ik toegeven dat Ronnie nu wat minder goed is, hij was extra geprikkeld)
Zolang hij het rekt tot de laatste sessie is het goed. Ik wil niet dat Ronnie het al klaart met een sessie op overschot ;)

En dat is al zover, 6-4. Fighting spirit. Als hij verliest zal het met strijd zijn. :tongue:

Te veel onder de indruk van "grootheid Ronnie". Hij moet zijn emoties opzij zetten.
Had dit bijvoorbeeld Higgins geweest dan stond het nu 8-3 in het voordeel van Higgins ipv 7-4 voor Ronnie.
Nog een beetje meer killer worden en een beetje meer in uzelf geloven in uw kansen.

Anyways, hij moet het achter zich laten en gewoon snooker spelen, zijn toernooi is al geslaagd, dus waarom u nog druk maken?

Een uur en 10 minuten, mannen laten er geen gras over groeien, itt de game Higgins vs selby

En ik denk dat Luca soms iets meer 'composure' nodig heeft, zoals ze dat zo schoon verwoorden bij de BBC. Als ie uit de kleerkamer komt is ie meestal scherper. Maar makkelijk gezegd als je daar staat met een ganse arena die in je nek hijgt. Laat staan al de camera's op uwe neus. O'Sullivan is ook meester om zijn spel op te leggen. Blijf scherp, focused en 'on game'...

Stevige kritiek op het spel van Brecel vanuit de BBC. Wordt een luierik genoemd en ongeïnteresseerd.

Ik vind dat hij suuuuper speelt, maar soms toch veel te veel risico wanneer een safety shot een veel betere keuze zou zijn. Als hij dat nog kan leren…

De middenpocket heeft hem al veel genekt. Daar moet hij eens een jaar op trainen dat ze daar allemaal binnen gaan.

Next frame is key.

25938090.jpg

Terug
Bovenaan