De grote snooker/biljart/pool thread

Yup :) ze waren elkaar waard en bij 9-8 voor Luca miste hij de rode bal maar met ne fluke gaat ie er alsnog in (!) en komt hij per door geluk wondermooi uit op geel. :sarcastic: Dat had 9-9 moeten zijn maar zoiets laat hij natuurlijk niet liggen. 10-8 winst.

Ze waren elkaar echt waard maar hij had finaal het geluk aldus aan zijn zijde. Chang zal balen maar hij krijgt in de toekomst nog kansen. Eerlijkheidshalve had ik hem als winnaar op mijn blaadje staan maar ja als Luca er zin in heeft blijft hij één van de moeilijkste te bespelen tegenstanders.

"Zijn spel is voorbijgestreefd"
Het is altijd gevaarlijk om Luca al op voorhand af te schrijven. Zo'n artikels motiveren hem altijd. :rofl:
En dan nog door Rudi Bauwens of all people

En dan nog door Rudi Bauwens of all people
Hij zei ook: Mertens en Leclercq moeten wat meeval hebben om hun tourkaart te verlengen. Ah wel ik heb goed nieuws :D

Mertens is sowieso 100% zeker. En Leclercq? Als hij straks niet wint, is hij de 3de beste speler zonder tourkaart. En de 4 beste spelers zonder tourkaart krijgen alsnog een tourkaart. Eens kijken. Nummer 4, 5, xxx liggen al allemaal uit het toernooi. De eerste speler op de lijst die er nog in zit is Dikme (een amateur) maar zelfs al is er een mirakel, dan staat hij nog steeds 4des op die lijst. En daarna? Na Dikme is iedereen die hem nog kan bedreigen uit het toernooi gekegeld.

Dus Leclerq is sinds vandaag ook 100% zeker ;) PS. Ik hoop natuurlijk dat hij en Mertens hun match straks winnen! Maar ze kunnen beiden nu alvast zonder zorgen spelen.

Laatst bewerkt:
Matthew Stevens door tegen Bingham, was al even geleden dat ik die nog in actie had gezien
Voor mij "op zijn piek" één van de beste spelers die waarschijnlijk (zeg nooit nooit) nooit WK zal worden (samen met Jimmy White)
Ze zijn niet allemaal zoals Higgins, Williams en O' Sullivan die op hun 50ste nog steeds top zijn.

Wanneer wordt het tweede gedeelte vd match gespeeld?
18u Engelse tijd

Zowel Brecel als Mertens hebben werk voor de boeg, beiden 4-5 achter.
In R4 van de kwalificaties zijn er natuurlijk geen pannenkoeken meer over.

Wie nu nog in het toernooi zit kan een aardig stukje snookeren hé. :tongue:

Nu ja die 15k pond voor winst in Q-R3 is het belangrijkste voor allebei voor de ranglijst.
Luca is alvast terug beter aan het spelen maar hij moet de lijn nu verder doortrekken.

Helaas aldus geen Belgen meer in het toernooi. Nu alles op den Ronnie :)

Zo zonder een landgenoot die meedoet is er toch altijd iets minder glans aan, althans voor mij. Maar Ronnie is wel bijzonder gefocust

Terug
Bovenaan