Damn ik heb hem nog op het goeie moment besteld. Ik heb em half november voor €80 gekocht, ik geloof dat ik het hier toen zelfs ook naar voor geschoven heb als tip indien er nog mensen interesse hadden.
De tafel staat voorlopig nog in de doos onder de trap bij mijn ouders, aan het wachten tot we binnenkort eindelijk in ons huis kunnen. Maar zoals
@poeperman al aangeeft, zeer positief gereviewed door DCrainmaker.
Trouwens: nog een value tip, ik heb tijdens de feesten bij LeCol besteld en ook daar zeer tevereden van. Ik had eind 2020 reeds een paar Sports bibs besteld met een Strava code voor pakweg €60-65 onder het motto voor dat geld kunde niet écht gekloot zijn. En dat klopte ook wel.
Ik zou zeker geen volle pot betalen maar als je in de sale kan kopen daar en dan ook nog eens een Strava code kan stacken dan zijn ze prijs-kwaliteit imo onklopbaar.
Ik heb tussen kerst en nieuw in de sale dus 2 Hors Catgorie Bib Shorts gekocht aan 50% + 20% extra op alle bibs op dat moment en dan ook nog een Strava code voor €61 extra korting. En waanzinning genoeg stacked dat dus allemaal op elkaar... uiteindelijk was het €120 oid voor 2 broeken uit hun top segment.

Is het Assos kwaliteit? Nee, maar ze zijn zeker niet slecht dan bv de Pro Team broeken van Rapha of dan de €100-150 segment broeken die ik heb gehad van Castelli.
Oh en als je het slim speelt en je besteld onder de naam van u vriendin oid krijg je via refer-a-friend ook nog een paar gratis handschoenen