SomeDude
Banned
Je ziet die trainer toch duidelijk ook bewegen?Dat is niet waar hoor.
Als je op uw fiets zit. En je kijkt naar onder (met een wheel on trainer). Dan zie je zeer duidelijk alles plooien terwijl uw bovenbuis gewoon stil blijft staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet die trainer toch duidelijk ook bewegen?Dat is niet waar hoor.
Als je op uw fiets zit. En je kijkt naar onder (met een wheel on trainer). Dan zie je zeer duidelijk alles plooien terwijl uw bovenbuis gewoon stil blijft staan.
Ik heb nochtans al gelezen dat AL minder goed tegen torsie bestand is dan carbon... maar wat weet ik er van. Ik care ook niet mijn fiets is 6-7 jaar oud... tis toch stilaan tijd voor iets nieuwsIk zet toch ook bewust enkel mijn alu fiets op de rollen. Zoals ik tijdens een sprint zit te wringen en duwen aan die kader dat wil ik mijn carbon niet aandoen.

Dat is dan uw fiets die zo slap als een vod is natuurlijkIk bedoel dat de bovenste buis blijft staan.
En dat ge uw heel crankstel centimeters naar links en rechts ziet gaan.

Klopt idd. Ik doe eigenlijk ook alles verkeerdIk heb nochtans al gelezen dat AL minder goed tegen torsie bestand is dan carbon... maar wat weet ik er van. Ik care ook niet mijn fiets is 6-7 jaar oud... tis toch stilaan tijd voor iets nieuws![]()
. Mijn alu fiets met externe kabels gebruik ik als winterfiets en voor de rollen. Dat kan ik niet ontkennen.Dat is dan uw fiets die zo slap als een vod is natuurlijk![]()
Als je iets met professioneel fietsen te maken wil hebben, lijkt me dat toch een strikt minimum om te trainen... De eerste afvaller mocht naar huis met zijn 2,7 W/kg.Welke kickr had je?Heb tot hiertoe altijd op een Wahoo Kickr gereden, die uiteindelijk deze zomer in een opwelling verkocht en nu ik het begon te missen bij Futurumshop een Neo2 op te kop kunnen tikken.
Ik heb toch het gevoel dat die Neo2 iets realistischer aanvoelt dan de Kickr, en volgens mijn vrouw vooral veel stiller.
Neo is idd realistischer omdat die blijkbaar ook downhill simuleert door een ingebouwde motor.Heb tot hiertoe altijd op een Wahoo Kickr gereden, die uiteindelijk deze zomer in een opwelling verkocht en nu ik het begon te missen bij Futurumshop een Neo2 op te kop kunnen tikken.
Ik heb toch het gevoel dat die Neo2 iets realistischer aanvoelt dan de Kickr, en volgens mijn vrouw vooral veel stiller.
Zowel de 2 als de 4.Welke kickr had je?
Hij is stiller doordat hij uw geen zwaar vliegwiel heeft maar puur met elektromagneten u afremt/wattage genereert.Heb tot hiertoe altijd op een Wahoo Kickr gereden, die uiteindelijk deze zomer in een opwelling verkocht en nu ik het begon te missen bij Futurumshop een Neo2 op te kop kunnen tikken.
Als ik mij niet vergis waren de test voor de Neo en de laatste gens (v4 & v5) van de Kickr vrij gelijk bij de test van DCrainmaker.Hij is stiller doordat hij uw geen zwaar vliegwiel heeft maar puur met elektromagneten u afremt/wattage genereert.
Bij een trainer met een vliegwiel zorgt een hogere snelheid toch voor merkbaar meer geluid. Een neo heb ik geen ervaring mee.Het gros van het geluid komt van uw aandrijving en niet van uw trainer zelf in feite.
Crit city inderdaad. Net enkele filmpjes bekeken van B races op crit en ik zie het helemaal zitten en ik zal iedere ronde keihard doodgaan. Ik breng wel verslag uit hier.Crit city? Want daar zit wel een aardig hupje bergop in (vooral als men tegenwijzerzin rijdt) en is het dus kwestie van +/- 45" hard te kunnen gaan. En dat x10. Explosiviteit en recuperatie zijn belangrijker als constant een vermogen duwen.
Op die korte races kan je wel verwachten dat er effectief tegen de 4w/kg wordt gereden.
Succes!
Crit city is echt een ongelofelijke smeerlap.Crit city inderdaad. Net enkele filmpjes bekeken van B races op crit en ik zie het helemaal zitten en ik zal iedere ronde keihard doodgaan. Ik breng wel verslag uit hier.