Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er nog over aan het twijfelen om dat jaarabonnement te nemen omdat ik niet goed weet of het duurder zou uitkomen aangezien ik maar een 4-tal maanden op zwift zit op een jaar.Gisteren de laatste zending van de Zwift Ride ontvangen, de kickr Core. Alles vlotjes gemonteerd (poepsimpel, alles steekt erg goed ineen). Ziet er echt top uit, nog maar heel eventjes kunnen proberen maar ik ga daar geen spijt van hebben.
Van Wahoo ook nog een schone korting gekregen voor een jaarabonnement op Zwift. Samen met de 10%-code voor de Ride (vivelezwift10), toch een mooie deal
Alles hangt bij mij van het weer af. Als we weer een voorjaar hebben zoals in '24 dan zal ik er nog veel plezier aan beleven...Ben er nog over aan het twijfelen om dat jaarabonnement te nemen omdat ik niet goed weet of het duurder zou uitkomen aangezien ik maar een 4-tal maanden op zwift zit op een jaar.
God forbid…Alles hangt bij mij van het weer af. Als we weer een voorjaar hebben zoals in '24 dan zal ik er nog veel plezier aan beleven...
. Ligt dat aan de Wahoo of aan de vorige trainer (Elite suito), dat zal nog moeten blijken.
maar wat is de truc voor de normale mensen?Een 10-tal seconden trappen aan een stabiel wattage is bij mij genoeg om ERG terug te activerenAls ik tijdens een Zwift workout tot stilstand kom en dan terug wil vertrekken, dan merk ik dat ik op geen enkele manier weer in de ERG weerstand kom. Dan mag ik zo hard of traag trappen als ik kan, maar geraak nooit meer op de wattages van de workout .
Mijn workout niet onderbreken is 1 van de oplossingenmaar wat is de truc voor de normale mensen?
Schakelen tot ERG weer aan gaat.Als ik tijdens een Zwift workout tot stilstand kom en dan terug wil vertrekken, dan merk ik dat ik op geen enkele manier weer in de ERG weerstand kom. Dan mag ik zo hard of traag trappen als ik kan, maar geraak nooit meer op de wattages van de workout .
Mijn workout niet onderbreken is 1 van de oplossingenmaar wat is de truc voor de normale mensen?
.Ik heb vandaag een FTP test gedaan op JOIN (zelf manueel ingepland als 1ste rit van trainingschema).
Nu zie ik dat JOIN donderdag nog een FTP test heeft gezet. Kan ik JOIN ergens duidelijk maken dat ik die al heb gedaan zodat hij die slim vervangt door iets anders?Ik weet dat ik zelf iets kan inplannen paar zou toch van zijn AI gebruik willen maken?
Mja, dat las ik ook maar helpt niet. Ofwel moet je dat ergens aanpassen dan klikken je avatar en daar edit...Zelf uw FTP manueel aanpassen in uw profiel, dan zou uw schema moeten worden aangepast.
Gewoon tijdelijk hoger zetten dan hij is, daarna terug op de waarde zetten die het wel moet zijn.Mja, dat las ik ook maar helpt niet. Ofwel moet je dat ergens aanpassen dan klikken je avatar en daar edit...
eFTP blijft ook ongewijzigd.
Wat bedoel je precies met 'tijdelijk'?Gewoon tijdelijk hoger zetten dan hij is, daarna terug op de waarde zetten die het wel moet zijn.
Uw eFTP moet bij een verandering identiek zijn aan uw ingesteld FTP.
Wat bedoel je precies met 'tijdelijk'?
Heb die eens op 350 gezet.
Maar eFTP blijft 250.
(en mijn echt FTP zou 225 moeten zijn).
Ook als ik die FTP rit manueel vervang dan maakt hij van de volgende rit een FTP test....
Edit: ik heb de indruk dat die nogal in de war is omdat ik vorig jaar ook JOIN heb gebruikt. Maar nu 10 maanden niet meer.
Ik wil eigenlijk dat die alles 'vergeet'. En met een verse lei begint met enkel mijn FTP test vandaag, maar geen idee of dat kan. Mijn level accuracy staat ook heel hoog. Zou nu net heel laag moeten staan...
Ik zie in activity history ook al mijn speedelec woonwerk ritten staan. Ik hoop dat die daar niet gans van in de war is. Wel allemaal rood bolletje dus tellen volgens mij dan niet mee?
Mja.Dus je gaat naar JOIN, rechtsboven klik je op je profielfoto.
Dan ga je naar onderaan en klik je op bewerken van je atletische gegevens, en dan bewerk je uw FTP naar 300 ofzo. Sla je alles op en dan zou normaal heel de boel op 300 watt moeten staan.
Daarna herhaal je de stappen maar vul je uw werkelijke FTP in.
Normaal zouden die stappen moeten werken en overruled dat de uitvoering van een FTP-test. Dat uw nauwkeurigheid dan hoog is is logisch gezien uw data heel vers is.
Inderdaad in Strava als e-bike. Tellen daar ook niet mee in mijn km en zo.Je upload je speedpedelec ritten toch als E-bike ritten? Want normaal zou hij deze niet mogen meenemen, anders krijg je inderdaad vreemde gegevens als je 38km/h gemiddeld aan een hartslag van 110 aflegt.
Al kan ik hier niet van meespreken want ik rij niet op een pussy bike.
Je kan altijd kiezen om die workouts buiten het schema te houden door deze te negeren.
2-3 weken verdere vertragingDat de Jetblack maar snel geleverd wordt

Jij hebt hem al besteld, maar levering heeft nu vertraging? Ik heb mij aangemeld om notificatie te krijgen bij openstellen nieuwe batch, maar als ik het zo lees kan dat dan nog even duren. Geen idee of ik daar het geduld voor heb gezien de baby die er aan komt eind maart en er weinig tijd zal zijn om buitenshuis te gaan fietsen.2-3 weken verdere vertraging
Nu goed, gelukkig zit ik niet zonder trainer