De app doet dat ook gewoon hoor.Maar je geeft toch in je atletisch profiel al aan dat je maar x aantal uur wil trainen?
Als je daar zegt dat je 4-6u wil trainen dan mag je nog 40u beschikbaarheid ingeven... dan hoort de app wel gewoon max 6u in te plannen, anders werkt de app niet goed, klaar. Dat is een basis EN functie...
Men kan de app wel melding laten geven genre: "als je het ziet zitten van meer uren te trainen kan je je atletisch profiel wijzigen".
Ik zit nu even op het FTP build schema en ik krijg nooit workouts van meer dan 3u bijvoorbeeld. Logisch aangezien het doel van het schema niet het verhogen van de endurance is maar het verhogen van het FTP.
Er zit wel veel meer achter het schema dan enkel maar het profiel. Zo is ook uw FTP en is level van belang om te bepalen wat je voorgeschoteld krijgt.
Het heeft geen zin om iemand met een level van 10 heel zwaar te gaan belasten.
Dat je uw atletisch profiel moet verhogen als je nog meer wilt verbeten staat ook duidelijk aangeven.
. Maar ik heb niet het gevoel dat ik daar veel slechter van geworden ben. Ik vind dat ik net met meer goesting en grinta mijn zware trainingen afwerk terwijl ik me vroeger meer op mijn rollen sleurde om toch maar wat uren te maken.