De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

@MrKend54l hard getraind buiten of op de rollen? Als ik een tijdje niet op de rollen heb gezeten is het ook noppes.
Vooral buiten.
Binnen op de rollen een sessie of 3-4 gedaan.

Kan uiteraard ook wel deels meespelen, ik hoop dat het alvast dinsdag beter gaat :P
De rollen gaan dan wel buiten opgesteld worden. Een 20min test in het veld is hier quasi niet te doen, ook geen ambitie voor want je moet nog terugrijden ook :P

Vooral buiten.
Binnen op de rollen een sessie of 3-4 gedaan.

Kan uiteraard ook wel deels meespelen, ik hoop dat het alvast dinsdag beter gaat :p
De rollen gaan dan wel buiten opgesteld worden. Een 20min test in het veld is hier quasi niet te doen, ook geen ambitie voor want je moet nog terugrijden ook :p
20min tegenwind doen he slimmie, je kan u zelfs gewoon breed maken het gaat niet om de snelheid!

Bij mij was het geleden van 13 april :laugh:

Dacht dat FTP rond de 280 zou zijn en ik kwam uit op exact 280!
Ofwel kende uzelf heel goed (wat zeker kan), ofwel is dat minstens deels self-fulfilling prophecy...

Ik weet dat ik in het verleden ramp tests gedaan heb waar ik op voorhand wist "ik moet zo ver rijden voor die FTP waarde" en net op dát punt blokkeren de benen dan. Lijkt mij iets té toevallig :p

Enfin, 5W meer of minder maakt nu ook weer niet zoveel uit kwa trainingzones.

En ik maar denken dat het nen échte/imperial century was... ge stelt me teleur! :unsure: :hug:
FrenchFriendlyFireant-size_restricted.gif

Update: Francesco is mijn ticket aan het behandelen en ik heb via de Elite app mijn trainer diagnostics alsook twee praktijktestjes moeten doorsturen (eentje na calibratie en eentje zonder calibratie). Zonder calibratie kon ik nog geen minuut 250W duwen. :cry::tongue:

KYP

Update hieromtrent.
20min FTP-test gedaan daarnet. Rollen buitengezet en fiets met assioma duo’s erop.
Al vanaf het begin zag ik een afwijking van 6%. Kwartier opgewarmd en calibratie gedaan en afwijking bleef rond de 4-5%, ofwel bracht weinig op.
Dan tijdens het 20min blok aan wattages rond de 300w en afwijking van maar liefst 8%.

Geen wonder dus dat ERG zo zwaar voelt en ik mijn FTP-test gefaald heb…

Dan maar een ticket naar elite gestuurd met de beide FIT-files.
Eerste keer dat ik dual-record trouwens dus kan ook al langer aan de hand zijn.

FTP is toch gestegen met 7% dus bon dat is dan toch al iets :p

@BidonTV Ik zie op de Strava feed dat jij gisteren een TT gereden hebt op Tempus Fugit en vervolgens je CD gereden hebt op... Flat Forward? En vervolgens dat alles als 1 activiteit op Strava terecht komt.

Is dit een nieuwe standaard feature van Zwift? Of heb je hiervoor een trukje van de foor moeten toepassen? :unsure:

@BidonTV Ik zie op de Strava feed dat jij gisteren een TT gereden hebt op Tempus Fugit en vervolgens je CD gereden hebt op... Flat Forward? En vervolgens dat alles als 1 activiteit op Strava terecht komt.

Is dit een nieuwe standaard feature van Zwift? Of heb je hiervoor een trukje van de foor moeten toepassen? :unsure:
Ola, i am being watched.
Gewoon na het event de teleport gebruikt om dan uit te bollen met een pace partner. Hij verandert zelfs mijn TT fiets dan in een gewone zwift carbon bike.
Niet dat de vorige manier zoveel slechter was maar het bespaart je toch wel wat tijd.

Ola, i am being watched.
Gewoon na het event de teleport gebruikt om dan uit te bollen met een pace partner. Hij verandert zelfs mijn TT fiets dan in een gewone zwift carbon bike.
Niet dat de vorige manier zoveel slechter was maar het bespaart je toch wel wat tijd.
:tongue: Ik bekeek gewoon toevallig even de BeyondGaming Club feed op Strava.
Ik was aan het zien of ik op één of andere manier niet van die irritante 2x 6km woon-werk/dag spam van sommige mensen kan afkomen zonder dat ik ze moet unfollowen :unsure:

Ik was aan het zien of ik op één of andere manier niet van die irritante 2x 6km woon-werk/dag spam van sommige mensen kan afkomen zonder dat ik ze moet unfollowen :unsure:
Je moet je niet speciaal verantwoorden hoor.
Na mijn accidentje, verlof en kleine motivatie dip is het lang geleden dat er nog wat op mijn Strava feed verschenen is.

Ik zet tegenwoordig mijn ww ritten op privé omdat ik die van anderen ook zo irritant vindt.

Maar daar heb je zelf niks aan.

Ik ga het proberen zodra het op apple tv beschikbaar is... Zoals hier;
vermeld, is de lack aan community hetgeen wat vooral ontbreekt denk ik. Potentieel is er wel lijkt me.

Terug
Bovenaan