Op dat vlak zit ik al lange tijd tussen de 69 a 70kg.Met wat kerstkilootjes moet dat wel lukken
Watts winnen heeft voorrang op kilo's verliezen. Al zeg ik geen nee tegen een kilo of 2 minder

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dat vlak zit ik al lange tijd tussen de 69 a 70kg.Met wat kerstkilootjes moet dat wel lukken

Meer he, hoe meer gewicht hoe sneller die 300!Op dat vlak zit ik al lange tijd tussen de 69 a 70kg.
Watts winnen heeft voorrang op kilo's verliezen. Al zeg ik geen nee tegen een kilo of 2 minder![]()
Het gebeurt geregeld dat ik me een maand niet weeg, tijdens het gamen goed zit te snoepen en dan denk, nu zal er wel wat bij zijn. En dan weeg ik 70,3 ofzoMeer he, hoe meer gewicht hoe sneller die 300!
.Wil ik ook welHet gebeurt geregeld dat ik me een maand niet weeg, tijdens het gamen goed zit te snoepen en dan denk, nu zal er wel wat bij zijn. En dan weeg ik 70,3 ofzo.
Het is precies alsof het niet uitmaakt hoeveel of wat ik eet en automatisch rond die 69 a 70 zit.

Dus starten aan 375 voor 30s en dan 60s 275w?69 - 70 kg reporting in
daarnet training gedaan van 4 keer 30" aan 375watt gevolgd door 60" aan 275 watt.
zo drie blokken.
Ik was toch blij dat het gedaan was en er geen 4e blok volgde![]()

Bij u zit er natuurlijk wel maar 3w verschil tussen 70% en 120%Dus starten aan 375 voor 30s en dan 60s 275w?
Met andere woorden 130% ftp gedurende 30s en op ftp gedurende 1min. Zou normaal toch niet zo zwaar mogen zijn?
Vorige vrijdag deed ik 5x3min op 120% FTP. Na 1minuut denk je cva, dit is een eitje. Op minuut 2 bleit je u een oog uit en op minuut 3 hang je half tussen je kader. 5min lactaat afvoeren en nog maar eens een rondje. Zelfkastijding, heerlijk![]()
ik vond het zwaarDus starten aan 375 voor 30s en dan 60s 275w?
Met andere woorden 130% ftp gedurende 30s en op ftp gedurende 1min. Zou normaal toch niet zo zwaar mogen zijn?
Vorige vrijdag deed ik 5x3min op 120% FTP. Na 1minuut denk je cva, dit is een eitje. Op minuut 2 bleit je u een oog uit en op minuut 3 hang je half tussen je kader. 5min lactaat afvoeren en nog maar eens een rondje. Zelfkastijding, heerlijk![]()

Nope. 86kg as we speak, kom wel van 90-91kg in augustus. Eindelijk niet meer elk weekend werken in da huis en terug meer beginnen fietsen doet wonderen.Allemaal lichtgewichten hier![]()

Hier van 't zelfde. Allez, niet die 86kg maar wel de sinussen...Nope. 86kg as we speak, kom wel van 90-91kg in augustus. Eindelijk niet meer elk weekend werken in da huis en terug meer beginnen fietsen doet wonderen.
Ondertussen wel in de lappenmand met mijn sinussen. Dinsdag die 2-week free trail gestart op JOIN, woensdag ziek wakker geworden: great succes!![]()
15k is toch al pittig, amai.Hier is het echt een heel klote jaar. In januari corona gehad. In maart weer ziek geweest als gevolg van niet genoeg te rusten na corona, dan in juli last van mijn kuit. In oktober mijn bilspier door te struikelen over de hond. 2 weken geleden buikgriep. En nu vorige dinsdag door mijn rug gegaan op mijn opleiding door een verkeerde beweging met een wapen.
Heb wel nog heel de week kunnen blijven naar school gaan maar fietsen heb ik niet meer gedurfd. Hopelijk duurt dat niet te lang of ik ga nog mogen krabben om aan de 10k te geraken dit jaar. Terwijl ik andere jaren met gemak de 15k aantik.

Daarnet een groep ride gedaan op zwift.
Toch wel een puntje van frustratie: op de laatste afdaling zat ik vooraan, voor de yellow jersey. Ik hield mijn benen 10s stil en verloor aansluitobg met mijn 2 kompanen.
Gewoon rustig verder trappen. De groep met de yellow jersey komt langs mij en ik begin harder te trappen. Maar wtf. Uit het niets had heel die groep 30s voor. Ik ben kei hard beginnen trappen maar kwam geen seconde dichter, integendeel.
Ik begon de laatste klim met 1 min achterstand + al heel de tijd 3,5 w/kg aant duwen in de afdaling. Was niet fijn..