Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo dacht ik ook, in realiteit zet je uw trainerdifficulty op zwift op max 50% anders is het ambetant rijden.De meeste trainers in het midden segment kunnen hellingspercentages aan van 16%. In Belgie heb je zelfs een aantal hellingen die steiler zijn. Ook in Zwift toch ? Wil gewoon dat mijn trainer deze hellingen correct kan weergeven, als ik er dan niet op geraak dan zal ik harder moeten trainen![]()
Die van mij is nog nooit van 100% afgekomen om heel eerlijk te zijn. Zeker met Zwift waar je perfect ritjes kan doen zonder te veel hoogtemeters als je er geen zin in hebt.zo dacht ik ook, in realiteit zet je uw trainerdifficulty op zwift op max 50% anders is het ambetant rijden.
Ook in zwift zijn er hier en daar stijle puisten, daar is het wel "nuttig" en leuk dat uw trainer het kan.Wanneer duw je 240” watt en wanneer klim je aan 24%? Nooit…
Die hogere specs zijn dus totaal overbodig
Die percentages zijn ook nog eens met iemand van 60kg op de fiets. Dus hoe zwaarder je bent zakt dat getal nog een beetje.De meeste trainers in het midden segment kunnen hellingspercentages aan van 16%. In Belgie heb je zelfs een aantal hellingen die steiler zijn. Ook in Zwift toch ? Wil gewoon dat mijn trainer deze hellingen correct kan weergeven, als ik er dan niet op geraak dan zal ik harder moeten trainen![]()
Ben blij om te lezen dat ik niet alleen ben, begon al te denken dat het aan mij lagDie van mij is nog nooit van 100% afgekomen om heel eerlijk te zijn. Zeker met Zwift waar je perfect ritjes kan doen zonder te veel hoogtemeters als je er geen zin in hebt.
Zij met een grotere cassette kunnen ook langer een steile klim op aan een hoge cadans maar ze gaan wel heel traag gaan dan.Ik had vroeger de originele direto, mijn gewicht kon die +- tot 14% de hellingen simuleren daarna kon ik die overmeesteren. Dat voelt heel anders dan gewoon een lagere helling.Maar als uw trainer slechts 16% kan simuleren en het wordt 20%, ga je weldegelijk trager rijden hé. De weerstand wordt gewoon niet hoger.
Je kan het vergelijken met afschakelenZij met een grotere cassette kunnen ook langer een steile klim op aan een hoge cadans maar ze gaan wel heel traag gaan dan.
Dat zal sterk afhangen van welke cassete je op uw fiets hebt.Dat voelt aan alsof je constant aan 14% klimt natuurlijk.
En als je dan nog extra snelheid kan ontwikkelen dan zal dat aanvoelen alsof de helling minder steil wordt. En omgekeerd ook als je trager gaat.
Die 14% is ook maar een waarde die ongeveer klopt en afhankelijk is van uw gewicht.
Maar die maximale remkracht blijft wel en het is dus niet dat die ineens doorslipt en hij naar geen remkracht gaat.
Als jij een kickr core tot zijn limiet kan duwen dan ben je toch al een verdomd krachtig bazeke hoor
De limiet ga je daar niet van halen, ook al rij je virtueel 22% omhoog.
En schrik je daar hard van?Verassende mail van wahoo vandaag RGT zal op het einde van de maand verdwijnen, enkel systm (puur trainingsprogramma) blijft over.
Sneller dan verwacht imo, ze hebben RGT nog niet zo lang geleden gekocht om het nu al op te doeken moet het een gigantische verlies post zijn.En schrik je daar hard van?
Je hebt zwift dat razend populair is, mywhoosh is gratis en haalt nog niet een fractie van de gebruikers.
Als RGT dan vergelijkbare prijzen als zwift vraagt en experience als mywhoosh levert dan is de reden dat weinig mensen het gebruiken wel logisch.
Wahoo zit al een tijd in slechte papieren. Een van de slachtoffers van de covid fietshype/bubbel die nu volledig op zijn gat gevallen is. Er zijn er nog die het lastig hebben.Sneller dan verwacht imo, ze hebben RGT nog niet zo lang geleden gekocht om het nu al op te doeken moet het een gigantische verlies post zijn.
Niet lang na de berichten van een nakend faillissement zijn ze terug gekocht door hun oprichter. Maar de financiën zullen inderdaad nog niet super zijn.Wahoo zit al een tijd in slechte papieren. Een van de slachtoffers van de covid fietshype/bubbel die nu volledig op zijn gat gevallen is. Er zijn er nog die het lastig hebben.
). 
Wat voor mij het gemakkelijkste werkt, is alles koppelen met trainingpeaks.Ik heb al even rondgekeken om de Join.cc website en in dit topic ook even gezocht, maar ik kan het antwoord niet direct vinden (of ik zoek slecht).
Ik heb een Tacx Neo 2 en zou dit jaar eens graag Join proberen in de winter (stomme podcast heeft me daar zin in doen krijgen). Nu is mijn vraag, kan ik Join combineren met Zwift en hoe krijg ik het gemakkelijkste de trainingen van Join in Zwift?
Herkent Join die trainingen als je die hebt gedaan zonder zo'n echte training te doen (bv. uw intervallen doen in vrij rond touren)?
Ofwel moet ik een Zwift trainingsplan starten, al weet ik ook niet wat ik daar moet kiezen![]()
Je kan in de JOIN app selecteren "download .zwo file" (of iets dergelijks). Het systeem stuurt u dan een mail met de .zwo file in bijlage, die .zwo file steek je dan in de Zwift folder op u PC en dan komt die er bij custom layouts tussen. I know... vre-se-lijk systeem.Ik heb al even rondgekeken om de Join.cc website en in dit topic ook even gezocht, maar ik kan het antwoord niet direct vinden (of ik zoek slecht).
Ik heb een Tacx Neo 2 en zou dit jaar eens graag Join proberen in de winter (stomme podcast heeft me daar zin in doen krijgen). Nu is mijn vraag, kan ik Join combineren met Zwift en hoe krijg ik het gemakkelijkste de trainingen van Join in Zwift?
Herkent Join die trainingen als je die hebt gedaan zonder zo'n echte training te doen (bv. uw intervallen doen in vrij rond touren)?
Ofwel moet ik een Zwift trainingsplan starten, al weet ik ook niet wat ik daar moet kiezen![]()