poeperman
Well-known member
https://shop.action.com/nl-nl/p/8728400980860/kamado-barbecue-18-inch-zwart
Te overwegen? Klein roostertje ma toch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt van uw verwachtingen af denk ik.https://shop.action.com/nl-nl/p/8728400980860/kamado-barbecue-18-inch-zwart
ik heb al een kettle, een Weber Spirit en een mini-LIDL KamadootjeHangt van uw verwachtingen af denk ik.
Er zit precies geen deflector/platesetter bij dus indirect koken (low & slow) gaat lastig worden out-of-the box.
Rooster lijkt me ook maar op 1 niveau bruikbaar.
Opties voor accecoires zullen best beperkt zijn.
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat deze maar een fractie van een "normale" Kamado kost.
Als je iets wil om te searen of om een paar dingen op te grillen dat er ook nog eens tof uit ziet kan het misschien nog wel een tof toestel zijn.
Als je iets veelzijdiger wil in die prijsklasse zou ik er van wegblijven en gewoon een Weber Master Touch nemen.

Blijft toch één van de beste stukken vlees op den bbq. Heel simpel met chimichurri, wat gegrilde groentjes en een gepoft patatje.
Voor de voedselveiligheid jaren, de kwaliteit wordt wel wat minder naargelang hoe het verpakt is.Soms kan ik m'n vlees rechtstreeks aankopen bij de handelaar aan inkoopprijs. Die handelaar verkoopt o.a. aan een heel bekende online webshop voor vlees. Doe maar de prijs x3-4 eens hij op de webshop staat.
Speciale stukken koop ik enkele keren per jaar in om in te vriezen. Goede ribben en andere minder speciale vlezeke's ga ik bij de beste, lokale slager halen.
Hoe lang blijft ingevroren vlees eigenlijk goed? Ik bedenk me net dat ik nog een stuk Presa zitten heb van vorig jaar in mei.
Aah top, merci!Voor de voedselveiligheid jaren, de kwaliteit wordt wel wat minder naargelang hoe het verpakt is.
Heb al vaak stukken gegeten van meer dan een jaar oud en nooit veel verschil gemerkt, vooral de grote Low&Slow stukken maakt dat weinig verschil imho.
In wevelgem?Soms kan ik m'n vlees rechtstreeks aankopen bij de handelaar aan inkoopprijs. Die handelaar verkoopt o.a. aan een heel bekende online webshop voor vlees. Doe maar de prijs x3-4 eens hij op de webshop staat.
Ik mag dat niet zeggen.In wevelgem?
Goede vraag.Zijn er eigenlijk (al dan niet fysieke) winkels die ecocheques aanvaarden voor houtskool bbq?
Ik heb 10 jaar geleden ooit een Barbecook gekocht in een grote tuinwinkel met ecocheques.
En heb een 750 EUR aan ecocheques die binnenkort vervallen.
Zijn er eigenlijk (al dan niet fysieke) winkels die ecocheques aanvaarden voor houtskool bbq?
Ik heb 10 jaar geleden ooit een Barbecook gekocht in een grote tuinwinkel met ecocheques.
En heb een 750 EUR aan ecocheques die binnenkort vervallen.
Nee m'n beste, slecht gelezen van mij.Ja idd, bedoelde idd een bbq op houtskool.
Was mss slecht omschreven![]()
Zo'n plancha is vooral voor het show effect zeker...
Was aan het denken dat ik dan evengoed mijn speksteen op de Weber kan leggen met het deksel er af.
Maar dan zit je met een gigantische warmtebron onder je pizzasteen, terwijl je net de warmte van boven wil hebben.Naast werken met de bakring kun je met een Ofyr (of White Fire) ook grillen of een pizzaoven gebruiken.
Wat mij betreft een veelzijdig kooktoestel!
Wegblijven van alle namaaktoestellen.