Mr.Anderson
Well-known member
Aaaah, m'n nieuwe dry rubs en bbq sauzen zijn gearriveerd. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor rubs kan ik elkedag-bbq.be zeker aanraden.Is er een goeie webshop waar je bbq vlees en rubs kan bestellen?
Beefensteak en atelier Francois heb ik al besteld en ben ik heel content van.Is er een goeie webshop waar je bbq vlees en rubs kan bestellen?
Dikke merci!Beefensteak en atelier Francois heb ik al besteld en ben ik heel content van.
Voor rubs elkedag-bbq.be, premiumbbq.be als aanraders.
Van welke regio ben je? In Oost-Vlaanderen heb je ook https://meattheworld.be/. Prijs-kwaliteit onklopbaar, wel al even geleden dat ik daar nog geweest ben, maar heb wat collega's die daar regelmatig kopen.
Thanks!Voor rubs kan ik elkedag-bbq.be zeker aanraden.
Hmm, ik moet dit weekend een grote pot hertenragout maken voor een feestje maar ik was aan het twijfelen om het op de BBQ te doen of niet maar ik neigde meer naar niet. Nu doet ge me toch weer twijfelen.Afgelopen weekend de BBQ nog eens gebruikt om vlees te roken.
Everzwijnragout twee uur koud gerookt met de pelletsmoker gevuld met bourbon-pellets.
Daarna met kriekenbier laten stoven in de oven (had geen tijd om mij bezig te houden met de DO op de BBQ zelf)...
Die rooksmaak geeft toch net die extra dimensie aan stoofpotjes...
Sinds ik dat is een keer heb gedaan doe ik niet anders meer. Je hebt wel de rooksmaak maar niet het werk van je BBQ op temperatuur te houden.Hmm, ik moet dit weekend een grote pot hertenragout maken voor een feestje maar ik was aan het twijfelen om het op de BBQ te doen of niet maar ik neigde meer naar niet. Nu doet ge me toch weer twijfelen.
Voor rubs kan ik elkedag-bbq.be zeker aanraden.
En de eerste gasten!Nu met de verlofdagen eindelijk tijd gevonden om de nieuwe aanwinst te installerenHij staat al te blinken op terras, nu nog eens kiezen wat de eerste bereiding wordt!

Ik denk van niet, gezien de emaille laag.Moet dat 'ingebakken' worden? Op handleiding vind ik niets terug, enkel dat het niet in de vaatwas mag.
Niet nodig inderdaad, ik heb de vorige versie ervan en daarbij was dat ook niet nodig. Idem voor de Weber skillet.Ik heb zo'n Weber dutch oven gekocht waarbij het deksel ook dienst doet als bakplaat.
Moet dat 'ingebakken' worden? Op handleiding vind ik niets terug, enkel dat het niet in de vaatwas mag.
Zondag kook ik voor 13 man een stoofpotje met frieten. Iemand goede recepten om die dutch oven ervoor te gebruiken?