Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mijne ligt er ook sinds deze ochtend op (ook voor zondag). Ik pull die vanavond (of morgenvroeg) en verpak die vacuüm met het kookvocht en wat saus dan trekt dat er nog eens goed in. Dat zal misschien iets van verschil geven, maar ik denk niet dat ik dat echt zou proeven.Heeft het een grote meerwaarde om de spiering/boston butt een dag op voorhand gereed te maken? Ik heb de mijne er net opgelegd: 2,3 kg. Hopelijk vanavond tegen 17u of 18u klaar, maar we gaan die toch pas zondag opeten. Blues Hog rub en dan nog wat mosterd er tegen gekwakt. Af en toe wat sprayen met appelsap en na een vijftal uur inpakken denk ik.
Ik pull die vanavond en doe er al wat saus onder, maar ik denk dat mijn hoisinsaus op is dus die doe ik er dan wat later onder. En dan wat appelsap erbij. Vorige keer gewoon in een gietijzeren Creuset gedaan en op een zacht vuur opgewarmd met wat extra saus en ik vond dat die er niet droog uit kwam. Ik heb ook een deel ingevroren in een gewone plastieken potje (dus niet vacuüm) en bij het opwarmen in de microgolf viel de droogte ook wel mee. Pulled pork is redelijk vergevingsgezind. Short ribs opwarmen gaat eigenlijk ook nog wel redelijk goed zonder kwaliteitsverlies.De mijne ligt er ook sinds deze ochtend op (ook voor zondag). Ik pull die vanavond (of morgenvroeg) en verpak die vacuüm met het kookvocht en wat saus dan trekt dat er nog eens goed in. Dat zal misschien iets van verschil geven, maar ik denk niet dat ik dat echt zou proeven.
Het is vooral hoe je hem terug opwarmt denk ik, als je dan te veel vocht verliest heb je misschien drogere PP.

Ik heb het alleen maar op die manier gedaan, dus neem het met een korrel zout (pun intended): het zout zou dan in de buitenste laag trekken en helpen met een betere vochtregulering waardoor je meer van de goeie sappen vast houdt.Heeft het een grote meerwaarde om de spiering/boston butt een dag op voorhand gereed te maken?
Hier 82 en het ruikt alIk zit aan 88°C momenteel, rond kwart voor negen erop gelegd. Steady as she goes. Over een uurtje eraf halen lijkt me.
...Stiekem een stukske eraf gesneden en geproefd ... man man manHier 82 en het ruikt al...
Low&Slow geeft toch het meeste voldoening imho.

Low&Slow geeft toch het meeste voldoening imho.

Zelfs dan nog verklaren sommigen u zot. Maar dan gaan ze wel het weekend erna 8 uur naar een vislijn zitten staren tot er een vis aan hangt. Elk zijn hobby he.Ge krijgt dat ook enkel aan mensen uitgelegd als ze het al eens gegeten hebt, zelfs bij spare ribs (die de gemiddelde Vlaming onbewust voor gegaard koopt) die toch een uur of 4-5 nodig hebben, kijken mijn gasten al eens vreemd op, wanneer ik al bezig bent terwijl ze pas toekomen.![]()
Als die 's middags komen ben ik al bezig van 4u ...Ge krijgt dat ook enkel aan mensen uitgelegd als ze het al eens gegeten hebt, zelfs bij spare ribs (die de gemiddelde Vlaming onbewust voor gegaard koopt) die toch een uur of 4-5 nodig hebben, kijken mijn gasten al eens vreemd op, wanneer ik al bezig bent terwijl ze pas toekomen.![]()

Ik doe beideZelfs dan nog verklaren sommigen u zot. Maar dan gaan ze wel het weekend erna 8 uur naar een vislijn zitten staren tot er een vis aan hangt. Elk zijn hobby he.

gecombineerd?Ik doe beide![]()
gecombineerd?
Ik doe beide![]()

Neeje achtereenvolgens hé. Eerst dieje vis vangen. En dan hem low en slow bereiden op de BBQ. Als dat nu eens kon voor mijn ribbetjes hé... maar ik mag niet Obelix spelengecombineerd?
.Zou wel de droom zijn vissen vanop de BBQ-bootgecombineerd?

Als het achtereenvolgens is geloof ik dat je toch wel al serieuze honger zal hebben.Neeje achtereenvolgens hé. Eerst dieje vis vangen. En dan hem low en slow bereiden op de BBQ. Als dat nu eens kon voor mijn ribbetjes hé... maar ik mag niet Obelix spelen.