Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje
Hoe delen jullie je gril in (weber mastertouch 57) als je BBQ doet voor een groter groepje +- 15 man.
Op het programma het typische vlaamse bbq pakket. (Hamburger, worst, spek, saté, kippenballetejes saté, spare rib)
Ik dacht de helft te vullen met briketten en zorgen dat de temperatuur daar 200-220 graden maar heb geen ervaring met een "grotere" groep dus geen idee eigenlijk.
Geen supermarkt maar ik bestel vaak van https://inamood.nl/Gezocht:
- Tips voor een simpele directe prikthermometer
- Supermarktvlees: nog supermarkten die geregeld eens een ‘speciaal’ stukje vlees hebben? Bv Delhaize met hun schouderstuk van 900gr
Als je het lokaal niet vind, op Beefensteak.nl vind je uitstekende kwaliteit vlees aan relatief deftige prijzen.Gisteren wat tv aan het kijken met de vriendin en we zagen iemand broodje pulled pork serveren.
Zij: “oooh, pulled pork is mega lekker!”
STARTSCHOT IS GEGEVEN BOYS!![]()
![]()
Gedaan met die satés en saucissen!
Nu nog aan vlees geraken![]()
Makro in de buurt? Daar heb je vacuum verpakte grote stukken spiering (zonder been): werkt top voor PP.Gisteren wat tv aan het kijken met de vriendin en we zagen iemand broodje pulled pork serveren.
Zij: “oooh, pulled pork is mega lekker!”
STARTSCHOT IS GEGEVEN BOYS!![]()
![]()
Gedaan met die satés en saucissen!
Nu nog aan vlees geraken![]()
Ik vind inamood dan toch voordeliger hoor. Hebben ook vaak gekke acties, zoals vorige week 50% korting op Tomohawks. En vaak hebben beide websites exact dezelfde source voor hun vlees.Als je het lokaal niet vind, op Beefensteak.nl vind je uitstekende kwaliteit vlees aan relatief deftige prijzen.
Als je het lokaal niet vind, op Beefensteak.nl vind je uitstekende kwaliteit vlees aan relatief deftige prijzen.
In Deurne. Niet naast de deur maar ook niet onoverkomelijk.Makro in de buurt? Daar heb je vacuum verpakte grote stukken spiering (zonder been): werkt top voor PP.
Ik vind inamood dan toch voordeliger hoor. Hebben ook vaak gekke acties, zoals vorige week 50% korting op Tomohawks. En vaak hebben beide websites exact dezelfde source voor hun vlees.
Ik ga ze ook in Deurna halen. Heb nog maar 1x gehad dat ze uitverkocht waren.In Deurne. Niet naast de deur maar ook niet onoverkomelijk.
Inamood levert altijd na 18uIn Deurne. Niet naast de deur maar ook niet onoverkomelijk.
Online probeer ik even te vermijden gezien ik moeilijk weet wanneer ik thuis ben met het werk.
Daarom dat ik hier al eens gevraagd heb naar supermarkt vlees (lijkt me ook wat handiger om nieuwe bbq en temp control te leren kennen) of vlees van bij de slager.
Al weet ik niet wat de keurslager hier in de buurt gaat zeggen als ik naar een varken schouderstuk of “procureur in NL” vraag…
Inamood en bbquality leveren ook met trunkrs.Wat @BearPils dus zegt, beefensteak levert met trunkrs, je kiest je dag, leveren ze tussen 17 en 22u en op de tracking site krijg je live updates van het effectieve leveringstijdstip. Top service.
bbquality kende ik niet. Ziet er ook degelijk uit. Een reden waarom je op de ene zou bestellen vs de andere?Inamood en bbquality leveren ook met trunkrs.
acties / voorkeur voor bepaalde stukken vlees? Ik kijk gewoon wat rond , vergelijk de prijzen en kies meestal op basis daarvan (welliswaar de producten op gelijke wijze vergelijken)bbquality kende ik niet. Ziet er ook degelijk uit. Een reden waarom je op de ene zou bestellen vs de andere?
Procureur gaat niet marcheren, maar als je varkensschouder of spiering vraagt gaat die daar niet raar van opkijken hoorAl weet ik niet wat de keurslager hier in de buurt gaat zeggen als ik naar een varken schouderstuk of “procureur in NL” vraag…
veel van hun vlees versnijden die zelf, 't is vaak gewoon even een kwestie van uit te leggen wat je precies wil.
Quasi dezelfde ervaring.Procureur gaat niet marcheren, maar als je varkensschouder of spiering vraagt gaat die daar niet raar van opkijken hoorveel van hun vlees versnijden die zelf, 't is vaak gewoon even een kwestie van uit te leggen wat je precies wil.
Waar je wel mee moet opletten is bv. spiering te bestellen in 1 stuk, niet gesneden. Heel vaak wordt dat al in stukken gesneden.
Of bv ribben moest ik in het begin (nu kennen ze me al) steeds uitdrukkelijk zeggen 'natuur, niet gekruid, niet gemarineerd', want 99% van de klanten wil dat gemarineerd. Ik moet dus meestal ook op voorhand bellen, want nieuwe leveringen worden vaak 's ochtends vroeg al bewerkt en gekruid waardoor er à la minute geen natuur meer beschikbaar is.
't Is wat zoeken en in het begin vond ik dat wat awkard, maar eens je een slager hebt gevonden die jou begrijpt is het leuk![]()