De grote BBQ thread

Momenteel vacuummachine bij Lidl aan 29,99€.

Bijlagen

• 5634C093-F1FA-4402-BD39-F2F71053E48F.png
    5634C093-F1FA-4402-BD39-F2F71053E48F.png
    3,9 MB · Weergaven: 16
Op een ochtend als deze in het zonnetje met een koffie in de hand de bbq voorbereiden en aansteken, rook om je heen, heerlijk toch :love2:

De vrouw wou hier ook eens een poging doen om spare ribs klaar te maken. Waren top voor een eerste keer en als ze zo verder evolueert mag ik een andere hobby zoeken :S

De vrouw wou hier ook eens een poging doen om spare ribs klaar te maken. Waren top voor een eerste keer en als ze zo verder evolueert mag ik een andere hobby zoeken :S
Niet slim he! Straks hebben ze door dat bbq eigenlijk niet zo moeilijk is en kunnen we (i) geen complimenten meer verzamelen en (ii) niet langer ongestoord de hele dag met de bbq ‘bezig zijn’.

Ik heb altijd meer zin om de BBQ aan te leggen bij koud weer dan wanneer het warm is. Ik kan al niet wachten tot ik weer savonds buiten sta in de koude na een hele dag low 'n slow met mijn drankje erbij.

Eind deze maand maak ik nog eens short ribs klaar. Tussentijds zal ik nog wat pulled pork klaarmaken om in te vriezen. Die ontdooi ik dan om erbij te serveren met wat broodjes.

Ik heb altijd meer zin om de BBQ aan te leggen bij koud weer dan wanneer het warm is. Ik kan al niet wachten tot ik weer savonds buiten sta in de koude na een hele dag low 'n slow met mijn drankje erbij.
Ik ben ook van die mening. Ook is hetgeen je low en slow klaar maakt ook wel meer eten dat past bij wat koeler weer. Als het echt bloedheet is heb ik geen zin om nog wat extra warmte te creëren en warme maaltijden te nuttigen.

Terug
Bovenaan