Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ook weer vacuumzakken. Dat wordt een trip naar de lidl dit weekend.Momenteel vacuummachine bij Lidl aan 29,99€.
waarom niet, het is nu niet dat het zo'n ingewikkeld proces is om uit een zak gevuld met vlees de lucht te trekken :unsure;Is dat voldoende kwalitatief voor een amateur?![]()
Haha I know - maar de seals zijn dus wel okwaarom niet, het is nu niet dat het zo'n ingewikkeld proces is om uit een zak gevuld met vlees de lucht te trekken :unsure;

Is dat voldoende kwalitatief voor een amateur?![]()
Dan is ze wellicht gezegend met een prachtige BMW 330e. Proficiat!Alles van Lidl is van topkwaliteit.
Ik ben wettelijk verplicht dit te zeggen want mijn vriendin werkt bij Lidl.
Ik geeft toe, uw vriendin is wel topkwaliteitAlles van Lidl is van topkwaliteit.
Ik ben wettelijk verplicht dit te zeggen want mijn vriendin werkt bij Lidl.

Dan is ze wellicht gezegend met een prachtige BMW 330e. Proficiat!
Ik geeft toe, uw vriendin is wel topkwaliteit![]()
The only good lemme is a :Alweer groot gelijk.

Niet slim he! Straks hebben ze door dat bbq eigenlijk niet zo moeilijk is en kunnen we (i) geen complimenten meer verzamelen en (ii) niet langer ongestoord de hele dag met de bbq ‘bezig zijn’.

Ik ben ook van die mening. Ook is hetgeen je low en slow klaar maakt ook wel meer eten dat past bij wat koeler weer. Als het echt bloedheet is heb ik geen zin om nog wat extra warmte te creëren en warme maaltijden te nuttigen.Ik heb altijd meer zin om de BBQ aan te leggen bij koud weer dan wanneer het warm is. Ik kan al niet wachten tot ik weer savonds buiten sta in de koude na een hele dag low 'n slow met mijn drankje erbij.