Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben ze Iberico rib fingers bij de Carrefour? Ik haal de mijne van Atelier François. Heb nog 2 kg in de diepvries zitten, die wil ik nog soldaat maken.De soapstone is er nog niet dus maar een pakje iberico rib fingers tussen een broodje gelegd.
Die laatste leken nergens op (Carrefour) en rib fingers lijken altijd maar dunner en dunner te worden. Het blijft wel een heerlijk stukje vlees
Had er een Carolina Mustard saus bij gemaakt, doorgaans heb ik het niet voor zo'n scherpe saus maar dit was top.
Hebben ze Iberico rib fingers bij de Carrefour? Ik haal de mijne van Atelier François. Heb nog 2 kg in de diepvries zitten, die wil ik nog soldaat maken.
Bbquality begint ook die trend te volgenNee de buns kwamen uit de Carrefour en leken nergens op.
De rib fingers van inamood dacht ik. Helaas heel veel kleine stukjes die men er gewoon bij steekt om aan het gewicht op de verpakking te komen.
nog 2 pakjes zitten misschien volgende week nog klaarmakenDeze zomer eigenlijk bedroevend weinig de BBQ aangestoken. Gewoonweg te weinig tijd
Wat voor BBQ is dit? Ik ben meer en meer fan aan het worden van open vuur BBQenHelaas een foto vergeten trekken van de special burger. Maar damn, wat een aanrader, ‘t was goddelijk.
En het werd maasdammer.
Snap uit een filmpje, met de eerste burger:
Bekijk bijlage 45236
Bekijk bijlage 45237
Lijkt een soort van santa maria style grill. Een braai kan ook.Wat voor BBQ is dit? Ik ben meer en meer fan aan het worden van open vuur BBQen
Ik was ook aan zoiets aan het denken maar vind niet direct dit type terug.Lijkt een soort van santa maria style grill. Een braai kan ook.
De honey variant is zeer aan te raden icm BBQ enHeb de Jack Daniels BBQ saus in huis gehaald en die is eigenlijk ook best lekker!