Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was een stuk van zo'n 1,5kg.Amai, dat ziet er heerlijk uit. Heb je een recept?
Dit dus. Eens ge u bbq kent en op temperatuur kunt houden is low & slow een excuus om op u gemak met een pint buiten te zitten terwijl ge af en toe eens naar uwe thermometer kijktDe meeste low & slowbereidingen zijn wel behoorlijk chill en weinig arbeidsintensief hoor. Ik heb meer stress bij hot & fast.
Wel zorgen dat moeder de vrouw denkt dat ge druk bezig zijt 
Ik geniet er anders wel van de rest klaar te maken, zoals chimmichurri en alle bijgerechten. En ik begin met koffie, niet met een pint om 9u 's ochtends.![]()

Da's juist, maar ik heb woensdag een dag verlof en ga pulled pork maken. Das 's avonds op een broodje met wat augurk en coleslaw, maar meer is het niet. Dan is het wel eens plezant om ne middag te chillen in de hangmatIk geniet er anders wel van de rest klaar te maken, zoals chimmichurri en alle bijgerechten. En ik begin met koffie, niet met een pint om 9u 's ochtends.![]()

"Schat, gene paniek, dit is graansap".is er geen traditie op BBQ competities om smorgens een whiskey te drinken?
Wel een goed begin van je dag dan.
ok, dan ga ik dat eens proberen.Goh, gewoon van de ventielen afblijven tot de temperatuur weer stabiliseert? Een kwartier lang wat warmer kan geen kwaad.
Low&slow en alle randbereidingen (sauzen, rubs, sides, ...) vind ik inderdaad ook het leukste.
Een stuk vlees snel afgrillen krijg ik stress van - al zeker als dat eentje van >50€/kg is![]()
Ja met de 707.is er geen traditie op BBQ competities om smorgens een whiskey te drinken?
Wel een goed begin van je dag dan.
Niet zichtbaarflammkuchen met peer, spek en ui
easy peasy maar lekker

Iemand een idee hoe dat zit qua vlekken ?iemand ervaring met Ofyr ??
Wow die is vet. Welke is dit? Very nice.![]()
Ast voor paar weken regent, je weet doorwie dat komt. De temp meters liggen binnen.
Tarrington, is een dat ik gekregen heb. Weegt in totaal 78 kg, ik hoop dat hij wat goed is. Voelt alvast degelijk van materiaal dus ben benieuwd.Wow die is vet. Welke is dit? Very nice.