Dit zo hard.
Mijn schoonbroer vindt dat makkelijk. 'Ah, gaan we beginnen?' BBQ op gas aan, vlees erop, klaar. Geen gepruts.
Een maat van mij wil dan weer alles vanaf 0 doen. Vuurtje starten, tijd nemen. Weigert een kolenstarter te kopen want voor hem is de ontspanning en het plezier van het bbq'n dan weg.
Eigenlijk toont dit aan waarom je eigenlijk meerdere barbecue's moet hebben he. Sommige avonden kom ik thuis na een lange dag en wil de vrouw nog barbecueën, dan ben ik toch ook blij dat ik een WGA op gas heb om snel nog wat vlees erop te knallen. Terwijl ik in het weekend ook wel serieus kan genieten van te doen zoals @Avondland. Jammer genoeg heb je daar niet altijd de tijd voor.Als ik 's avonds een BBQ wil doen begin ik ook het liefst om 9u 's morgens. Beetje vet wegsnijden, peper en zout mengen, BBQ aansteken en koffietje erbij. Nadien stilaan beginnen met wat bijgerechten en rond 11u denken dat een eerste pintje er wel af kan. Als mijn vrouw dan komt vragen om nog ergens heen te gaan zeg ik dat ik bij de BBQ moet blijven.![]()
ik heb het daarin vlaggen. Heb hem een kleine kamado aan de hand gedaan nu & mijn schoonma belt mij op voorhand om te zeggen datk mijn barbecueschort moet meepakken, dus nu ist wel te doen.