De frontpage is een feit

Dat ik dit artikel op 12 februari om iets voor 8 al ging “moeten” maken, het kwam zelfs in mijn stoutste dromen niet voorbij.
Maar hier zit ik nu dan, dit artikel vol ongeloof te schrijven.

Het ongeloof maakt wel stap voor stap plaats voor trots en fierheid op wat hier op zo’n korte periode is gerealiseerd. Een huzarenstukje van jewelste, dat kan ik u garanderen.

Ik ga jullie niet helemaal terug naar het begin van BeyondGaming, dat verhaal is al meermaals geschreven.
Wel werd er al vroeg gepraat over het lanceren van een aantrekkelijke frontpage die effectief een meerwaarde kon bieden aan onze website. Is die meerwaarde er niet, dan ben je beter af zonder.

Weken gingen voorbij waarbij de focus voor 100% op het forum en events lag tot we op het punt kwamen dat het forum zo stabiel liep dat we stilaan de focus konden verleggen naar een frontpage.

Niet veel later kwam @Cyberkef met een addon op de proppen die zo compleet en handig in gebruik leek, dat de deal snel geklonken was. De eerste horde was dus al genomen.

Maar welke weg willen we dan net uitgaan met onze front? Gingen we enkel gaming-gerelateerde artikels posten of werd het gamma uitgebreid? Het was in ieder geval een publiek geheim dat we, zoals onze naam ook zegt, verder wilden gaan dan gaming. Na overleg met de bevoegde mensen werden er 5 pijlers vooropgesteld:
  • Gaming
  • Hard- en software
  • TV, series en films
  • Sport en vrije tijd
  • Reizen en culinair
Bijkomend: BG aankondigingen, events en forum-front koppelingen.

Dit wil niet zeggen dat artikels buiten deze thema’s geen optie zijn, maar het zal eerder sporadisch zijn.

Volgende punt op de lijst: mensen vinden die dit project met hart en ziel willen trekken. Al snel kwamen we bij 2 oudgedienden uit die dit meerdere jaren voor hun rekening hebben genomen bij 9lives: @StanTem en @JohnnyricoMC. Zij nemen vol enthousiasme de rol als eindredacteur op zich en gaan de komende weken bezig zijn met gepassioneerde schrijvers te rekruteren en artikels te schrijven, uiteraard.

Daarom wil ik aan gepassioneerde mensen met een voorliefde voor schrijven en die een warm hart toedragen aan dit project, vragen om hun interesse kenbaar te maken via [email protected].
De eindredacteurs zullen daarna de procedure toelichten.

Voor de rest ga ik jullie nu laten genieten van dit moment, laten genieten van onze frontpage en horen we hier graag wat jullie bevindingen, opmerkingen en suggesties zijn.

En vergeet niet dat dit enkel tot stand is kunnen komen dankzij jullie, want zonder de crowdfund stonden we nu bijlange niet zo ver als dat we nu staan.

Booka!
 
Blijven oefenen
620636371014647808.gif
 
Goe bezig gasten!

Misschien een klein puntje van kritiek, niets over muziek?
Dat staat er nu niet specifiek bij, maar daarom ook "Dit wil niet zeggen dat artikels buiten deze thema’s geen optie zijn, maar het zal eerder sporadisch zijn.".
Dit mag dus absoluut ook aan bod komen, graag zelfs.
 
Frontpage, frontpage... waar is de :unsure: waar de community al 2 maand achter zaagt???!!!

Ma wel tof werk geleverd mannen. Ook al interesseert de front mij niets, tof dat er toch aan gewerkt is.
 
Terug
Bovenaan