cege
Well-known member
Al die 'rommel' die je daar vindt komt vanuit Azië. Alibaba verkoopt net hetzelfde voor de helft van de prijs.
Ik was een jaar of 2 geleden in de lente op citytrip met de madam in Hasselt city. 3d zonder kinderen, maar wel 3d gietende regen. Dus hoe hebben we onze dagen gevuld ? Kuierend door het centrum. Allemaal autovrij, toppie. De helft van de panden leegstand. We kwamen dan eens in de Casa, Dille en Kamille en consoorten. Toch opvallend assortiment
Die zijn gewoon ten dode opgeschreven. Volgens mij komen daar enkel nog domme toeristen of bomma's die cadeaus in een schoon zakje willen kopen.
Dille en Kamille heeft een stukje moestuin hoek maar serieus overpriced brol. In een prijzige Aveve is het de helft goedkoper. In een Horta of random tuincenter gemakkelijk 50 60 70 80% goedkoper. Ja, je zakje zal wat minder flashy zijn, maar quoi ? Voor de rest hadden ze daar servies en keukengerief wat gemakkelijk 4 5 6x duurder was dan een Ikea. Ze hebben daar wat dingen die je nergens anders hebt. Maar een garde of lookpers of kaasschaaf aan 20 euro, seriously ? Dan ga ik wel naar de Ikea en kan ik nog 20 euro impulsaankoop brol meenemen en een hotdog voor een euro fretten. Er zal wel een publiek zijn voor de overige dingen, maar of het rendabel is, I don't know.
Zeker als er in de buurt nog Kruidvat en Actions zijn die heel groot stuk van het segment overlappen, in de buurt zijn, en een pak goedkoper zijn.