De Epstein files: Trumps vermeende betrokkenheid

Ik vind dit wel een video die echt de moeite is om te bekijken (nuja, ik heb hem beluisterd tijdens het werk) hoeveel mensen er uiteindelijk betrokken zijn bij de Epstein-files en hoeveel doden er al 'toevallig' gevallen zijn:

Aanrader! Hopelijk geen infra wegens linkdropping, want ik vind dat het toch wel aantoont hoeveel mensen, ook mensen met links naar Trump er betrokken zijn, en bijvoorbeeld dood 'opgehangen' teruggevonden zijn in hun woning.

Ex-prins Andrew is gearresteerd!
Holey f

Edit.
De politie van Thames Valley bevestigde onlangs wel dat ze een klacht onderzocht omtrent het delen van confidentiële informatie door Andrew met Jeffrey Epstein.
Zou wel heel zuur zijn dat hij op basis van confidentiele info opgepakt is en niet voor zijn wangedrag met minderjarigen. I want to see some justice in the us also…

Prins Andrew gearresteerd, de voormalige president van Zuid-Korea die levenslang krijgt voor poging tot staatsgreep...interessante dag die het een en ander contrasteert met de situatie in de VS.

Hopelijk beginnen andere zich ook nu meer vacuum te zuigen aan hun stoel nadat Andrew gearresteerd is.
Misschien gaat die nu zelfs praten :bow:

Volgens mij gaat het enkel om een verhoor en is die straks weer thuis.. Het is natuurlijk weeral een ferme deuk in Andrews reputatie. Als hij in hechtenis wordt genomen voor meerdere dagen zal het iets zijn waar hij niet meer van herstelt als publiek figuur.

Volgens BBC kan het tot maximum 96 uur maar waarschijnlijker is 12 tot 24 uur. We weten niet of hij de nacht moet doorbrengen, mss is hij laat vanavond vrij.

Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat het enkel om een verhoor en is die straks weer thuis.. Het is natuurlijk weeral een ferme deuk in Andrews reputatie. Als hij in hechtenis wordt genomen voor meerdere dagen zal het iets zijn waar hij niet meer van herstelt als publiek figuur.

Volgens BBC kan het tot maximum 96 uur maar waarschijnlijker is 12 tot 24 uur. We weten niet of hij de nacht moet doorbrengen, mss is hij laat vanavond vrij.

Heeft Andrew zelfs nog iets dat lijkt op een reputatie? Je hebt vetzakken, je hebt pedofielen, en dan heb je Andrew. Filth among filth.

Man mag voor de rest van z'n zielig leven wegrotten in een beschimmelde, koude cel van 2 op 3m. Maar zover zal het wel niet lopen.

Het zou fijn zijn als een van die mannen eens het fatsoen opbrengt om te getuigen over wat er daadwerkelijk allemaal heeft plaatsgevonden.

Links moeten altijd begeleid worden met wat eigen inbreng.
Ik vraag me toch af waarom er geen anonieme FBI medewerken de ongecensureerde documenten naar buiten lekt. Er moeten toch genoeg FBI medewerkers zijn die ook tegen Trump zijn. Zeker na het lezen van de documenten en alle vetzakkerij erin staat.

Hopelijk is dit maar een kwestie van tijd. We hebben een nieuwe Wikileaks nodig?

Wat ik eigenlijk nog altijd niet zo goed begrijp, waarom heeft Trump deze case zo opgeblazen en er zo'n groot spel van gemaakt, terwijl hij zelf ontzettend goeie vriendjes was met Epstein en zeer veel met hem communiceerde. Je kan ondertussen toch echt spreken over een plan waarmee hij zich compleet in de eigen voet geschoten heeft.

Wat ik eigenlijk nog altijd niet zo goed begrijp, waarom heeft Trump deze case zo opgeblazen en er zo'n groot spel van gemaakt, terwijl hij zelf ontzettend goeie vriendjes was met Epstein en zeer veel met hem communiceerde. Je kan ondertussen toch echt spreken over een plan waarmee hij zich compleet in de eigen voet geschoten heeft.
Omdat Trump echt niet intelligent is, omdat hij waarschijnlijk redeneerde dat hij na de verkiezingen gewoon van onderwerp zou kunnen veranderen en dat niemand het nog over de files zou hebben en omdat zijn verkiezingsteam waarschijnlijk geen idee had hoe groot zijn connectie met Epstein eigenlijk was. Mijn beredeneerde gok. :)

Zo van die zedenzaken raken veel mensen en daarom denk ik dat hij die zaak erbij sleurde om stemmen te ronselen.
En hopende dat wanneer hij verkozen zijn zou, het onder de mat kon vegen. Niet gelukt dus.

Ik vraag me toch af waarom er geen anonieme FBI medewerken de ongecensureerde documenten naar buiten lekt. Er moeten toch genoeg FBI medewerkers zijn die ook tegen Trump zijn. Zeker na het lezen van de documenten en alle vetzakkerij erin staat.

Hopelijk is dit maar een kwestie van tijd. We hebben een nieuwe Wikileaks nodig
Dan kan je ook de vraag stellen waarom Biden ze niet heeft vrijgegeven dan was hij zo van Trump af

Terug
Bovenaan