Verwarmt de tuin en oprit mss mee in de winter?Hij weet waarvoor hij gaat werken.
Zijn kot warm te stoken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwarmt de tuin en oprit mss mee in de winter?Hij weet waarvoor hij gaat werken.
Zijn kot warm te stoken...

Achteraan de diepvries eens gekeken of ik het typenummer niet vond van de "beko" die ik heb.
Niets gevonden maar op de compressor zag ik staan 88w dus i p v constant 88w zal het nu dan wel idd wat minder zijn

En ik maar vloeken dat mijn energiefactuur verdubbelde van 600 naar 1200 euro per jaar38k gas..
da's momenteel als je een variabel contract afsluit een 9500 euro voor gas op jaarbasis en 2500 voor elektriciteit.![]()

Kostelijk grapje zo een diepvriesje2kwh per dag. 700 per jaar![]()

Update.Ik zou verwachten dat dat na een tijdje vanzelf terug uitvalt ...
Ik heb er gisterenavond bij ons ook eens zo een metertje opgestoken. Onze diepvriezer, kistmodel, is 14j dus ik was eens benieuwd.Update.
Nee op snelvriezen blijft hij draaien(hier toch)
Anyway nu met de knop af ligt hij nu af en toe wel even stil.
Heb een energiemeter gekocht ,moet morgen nog eens kijken maar na een eerste test d8 ik dat ik 0,9 over 21 uur had
Dat zou mij eigenlijk verbazen. Een redelijk moderne koelkast verbruikt al meer.Ik heb er gisterenavond bij ons ook eens zo een metertje opgestoken. Onze diepvriezer, kistmodel, is 14j dus ik was eens benieuwd.
Op 24h (+half uurtje of zo) een verbruik van 0,42kWh. Valt nog goed mee denk ik
Is dat ne miele ofzo??Ik heb er gisterenavond bij ons ook eens zo een metertje opgestoken. Onze diepvriezer, kistmodel, is 14j dus ik was eens benieuwd.

Ik heb daarnet mijn totaal verbruik uit fluvius kunnen haken via de energie ID app. Waarom moet ik nog meterstanden doorgeven... Bon.Update.
Nee op snelvriezen blijft hij draaien(hier toch)
Anyway nu met de knop af ligt hij nu af en toe wel even stil.
Heb een energiemeter gekocht ,moet morgen nog eens kijken maar na een eerste test d8 ik dat ik 0,9 over 21 uur had
Is dat ne miele ofzo??
Want dat is wel heel weinig
Ik heb er gisterenavond bij ons ook eens zo een metertje opgestoken. Onze diepvriezer, kistmodel, is 14j dus ik was eens benieuwd.
| Energielabel | Vrieskast | Vrieskist | Tafelmodel vriezer |
| A+++ | 167 kWh | 141 kWh | 97 kWh |
| A++ | 220 kWh | 222 kWh | 143 kWh |
| A+ | 249 kWh | 247 kWh | 180 kWh |
Hoe verwarm je ? De grootste maanden voor verbruik komen nu pas hè.We hebben van april tot nu iets van een 37 m3 gas verbruikt. Eiglk wordt er alleen gas gebruikt voor de douche en lavabo in badkamer.
We betalen 200 voor gas, en nieuw voorstel is 400... Contract voor gas is variabel, wij gaan toch kei veel terug krijgen? zelfs al blijven we 200 betalen?