SomeDude
Banned
Wat wil je laten peelen?Wat is Groen allemaal aan het uitsteken... volgende peeling aub![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil je laten peelen?Wat is Groen allemaal aan het uitsteken... volgende peeling aub![]()
Toch niet hoor. De turbine in zo'n kerncentrale is toch wel echt wat complexer en groter. Ik heb de kerncentrale van Doel bezocht indertijd, en ook een grote gascentrale.Merk wel op dat de panne was in het niet-nucleaire gedeelte, dus daar waar de turbines staan, datzelfde soort turbines dat zal gebruikt worden bij gascentrales.
Auto correct ftwWat wil je laten peelen?
Gascentrale, doorgaans STEGToch niet hoor. De turbine in zo'n kerncentrale is toch wel echt wat complexer en groter. Ik heb de kerncentrale van Doel bezocht indertijd, en ook een grote gascentrale.
Tinne Van der Straeten moet toch es wat communicatie training krijgen.
Dat interview net in ter zake, wat een geklungel.
De turbine in een kerncentrale is van het meest simplistische type, één hoge druk en twee lage druks, een collector, wat voorverwarmers en hulpkringen.Toch niet hoor. De turbine in zo'n kerncentrale is toch wel echt wat complexer en groter. Ik heb de kerncentrale van Doel bezocht indertijd, en ook een grote gascentrale.
Kheb haar passage in Terzake gezien..what the fuck.. het moment waar ze volledig blokkeertMa allee
Toch een verschil met Bouchez se.
Meestal maar een etter maar helder, rechtlijnig, charismatisch, goed voorbereid,...
Ik vraag mij af hoe Van der Straeten achter de schermen daarmee in debat gaat.
. Duidelijk een minister zonder dossierkennis.Wie weet wou ze wel nog gaan, maar hebben de rest van groen dat filmpje ook gezien en meteen beslist dat ze niet capabel genoeg is voor nog een interview bij VTMNu..na zo'n gefaald interview zou ik ook niet meer naar VTM willen..zeker als je weet dat Stef Wauters het nieuws presenteerde.

Plaatsvervangende schaamte.
Eigenlijk vermoed ik dat de andere coalitiepartners zoals MR haar maar laten doen omdat ze weten dat die bij de volgende verkiezingen gigantisch op haar bek gaat.Plaatsvervangende schaamte.

Kheb haar passage in Terzake gezien..what the fuck.. het moment waar ze volledig blokkeert. Duidelijk een minister zonder dossierkennis.
Nu..na zo'n gefaald interview zou ik ook niet meer naar VTM willen..zeker als je weet dat Stef Wauters het nieuws presenteerde. Die stelt altijd de moeilijke/lastige vragen waarmee hij politiekers te kakken zet
Deze quote van Reddit vat het interview eigenlijk perfect samen:
EDIT: ik snap ook gewoon hoe zoiets kan. Die mensen hebben toch media training gekregenReddit zei:It's baffling that they fail to realize during the interview that the weakness in their interview strategy to prevent a possible bad soundbite (in this case: don't even acknowledge the option of nuclear extension) is being exploited for a way worse clip than the soundbite could ever be.

Inderdaad, dat ze eens met een duidelijke boodschap afkomen.Ik vind het vooral baffling dat ze nu al weken aan een stuk de retoriek van de nucleaire verlenging niet kunnen ombuigen. Ze zijn daar precies al vergeten wat de argumenten zijn voor de kernuitstap.
'ik blijf het uitstellen zodat het zeker niet meer open kan gehouden worden'