ÉÉN De Droomfabriek

Alleen kreeg ik last van claustrofobie. Daar zat hoop en al 20 man bijna op elkaars schoot in die studio. Dat was vroeger toch even anders:
Het Amerikaans Theater is door VRT verlaten omdat het onderhoud te veel kostte, dus alles wordt gedaan in de studio's aan de Reyerslaan en daar kan minder publiek in.
 
Het Amerikaans Theater is ook weer een schoolvoorbeeld van hoe men hier in België om gaat met (historische) patrimonium.

In plaats van dat in 2012 volledig op te knappen zodat je een prachtige locatie hebt voor opnames laten ze het liever over aan krakers.
 
Vind het een beetje flauw. Ne kerel die 7 jaar verloofd is en met zijn meisje op restaurant of naar de wellness wilt, ene die een lookalike zoekt, gays in Spanje die meer likes willen op instagram,...🥱
 
Laatst bewerkt:
De dromen zijn helaas niet zo interessant, ik vraag me af of enkele niet zelf te organiseren zijn ipv met dat programma zoals de mislukte trouwfoto's of het romantisch uitje. Ik zeg niet dat ze onmogelijke zaken moeten doen maar het is soms zeer alledaags.
 
Het kan ermee door. Het is geen hoogvlieger maar het kijkt gemakkelijk weg. Ik vind nu ook wel dat er betere dromen bestaan om uit te voeren dan dat uitstapje of die meer likes. Meer likes...waar zijn we mee bezig zeg. :sarcastic: Enige minpunt aan de show toch wel die Gloria; ik voel mij precies telkens een kleuter als ik haar bezig hoor. Bij bejaarden zal dit misschien lukken maar dit is gewoon minachting van u publiek.
 
Het kan ermee door. Het is geen hoogvlieger maar het kijkt gemakkelijk weg. Ik vind nu ook wel dat er betere dromen bestaan om uit te voeren dan dat uitstapje of die meer likes. Meer likes...waar zijn we mee bezig zeg. :sarcastic: Enige minpunt aan de show toch wel die Gloria; ik voel mij precies telkens een kleuter als ik haar bezig hoor. Bij bejaarden zal dit misschien lukken maar dit is gewoon minachting van u publiek.
uW publiek. Foei Herman Brusselmans! Weer te veel whisky gedronken zeker :eviltongue:
 
uW publiek. Foei Herman Brusselmans! Weer te veel whisky gedronken zeker :eviltongue:
Wat moet ik hier nu mee? Ik voel me niet aangesproken... Doe anders even de moeite om mijn forumnaam te herlezen.
Overigens moet ik hier echt nog op reageren? Als jij mevr. Monserez Gloria een goede presentatrice zal vinden dan is dat uw volste recht. Ik zeg alleen mijn mening, dewelke ik nog steeds mag geven. Daarvoor dient toch heel dit forum en al zeker als het over Reality tv & soaps.
 
Het kan ermee door. Het is geen hoogvlieger maar het kijkt gemakkelijk weg. Ik vind nu ook wel dat er betere dromen bestaan om uit te voeren dan dat uitstapje of die meer likes. Meer likes...waar zijn we mee bezig zeg. :sarcastic: Enige minpunt aan de show toch wel die Gloria; ik voel mij precies telkens een kleuter als ik haar bezig hoor. Bij bejaarden zal dit misschien lukken maar dit is gewoon minachting van u publiek.
De droomfabriek heeft gisteren op de achtergrond opgestaan en ik heb af en toe wat gekeken. Ik vind het toch maar een flauw programma met flauwe dromen. Het heeft de tand des tijds imo niet doorstaan.

En over Gloria moet ik u gelijk geven. Ik zeg al lang dat die doet alsof ze nog steeds een Ketnet wrapster is. Op Ketnet of bij Hotel Romantiek komt ge daar mee weg, maar in andere programma's valt die toch echt zwaar door de mand.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat ze er gewoon veel te veel willen doorjagen. Ik zou dan liever slechts 4 dingen zien, maar dan echt spectaculaire zaken dan gewoon wat prullen.

Heb er niet veel herinnering meer van hoe het vroeger eigenlijk was, maar volgens mij waren dat toch meer dingen dat je gewoon zelf niet makkelijk kon realiseren zonder hun hulp.

Die dromen van nu zijn toch allemaal dingen die je gewoon zelf kan plannen. En een deel profiteurs die graag gratis dingen willen hebben op die manier.
 
Die maïs in de spaghettisaus 😂

kum3DeC.png
 
Terug
Bovenaan