Play4 De Cooke & Verhulst Show

Enkel het begin stoort mij hard.. Dat is pas massa's gescript en ze steken het zelf niet weg. Enorm cringe.
Dat de hele show scripted is, ja da's normaal zoiets doet ge niet improviserend :)

Ik vind het ontspannend om naar te kijken.

Wat is er trouwens mis mee als iets scripted is?

Ik denk dat er weinig tv-programma's zijn die 100% spontaan zijn hoor. Ook bij pakweg De Zevende Dag en Ter Zake zullen de gesprekken/interviews in grote lijnen al wel op voorhand wat vastliggen, het is niet dat men daar onvoorbereid aan tafel verschijnt.
En als Stef Wauters tijdens een live-interventie met een journalist ter plaatse vragen stelt, dan is dat ook niet omdat die vragen out of the blue in hem opkwamen.
 
Wat is er trouwens mis mee als iets scripted is?

Ik denk dat er weinig tv-programma's zijn die 100% spontaan zijn hoor. Ook bij pakweg De Zevende Dag en Ter Zake zullen de gesprekken/interviews in grote lijnen al wel op voorhand wat vastliggen, het is niet dat men daar onvoorbereid aan tafel verschijnt.
En als Stef Wauters tijdens een live-interventie met een journalist ter plaatse vragen stelt, dan is dat ook niet omdat die vragen out of the blue in hem opkwamen.
Nee maar er is een verschil met een programma op voorhand te schrijven/voor te bereiden en een comedy intro letterlijk van de auto cue af te lezen waarbij Gert telkens James beledigt en James reageert met ongeloofwaardige "oooh😤"
 
Nee maar er is een verschil met een programma op voorhand te schrijven/voor te bereiden en een comedy intro letterlijk van de auto cue af te lezen waarbij Gert telkens James beledigt en James reageert met ongeloofwaardige "oooh😤"
Idd. Tis precies een slechte Gaston en Leo imitatie.
 
Dat orkestje is misschien best wel oké, maar vorige week stonden die dus gewoon te faken tijdens een begeleiding.
Het was duidelijk een begeleidingstrack (met veel synths en elektronica), maar toch stonden ze te doen alsof...

Moet nu wel eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wie de muzikale act was, want was maar met een half oog aan het zien.

Wanneer krijgen we eens Matthijs voor een late night talkshow?
DAT zou pas interessant zijn!
 
Ja lap.. Nu hebben de die Karen Damen ook nog een rolletje gegeven. De Gert kliek is nu compleet. Dat ze eerst eens deftig Nederlands leert spreken op tv voor ze een talkshow helpt presenteren. En dit komende van een west vlaming zegt ook genoeg.
 
Het viel me op hoeveel technische fouten er gisteren nog in zaten. Verkeerde switches van camera's, haperend beeld als ze snel moesten switchen tussen 2 personen, verkeerde pancartes op verkeerde momenten. Zoiets stoort me mateloos :shutup:
 
Het viel me op hoeveel technische fouten er gisteren nog in zaten. Verkeerde switches van camera's, haperend beeld als ze snel moesten switchen tussen 2 personen, verkeerde pancartes op verkeerde momenten. Zoiets stoort me mateloos :shutup:
Niet gezien, maar komt het niet doordat ze nu live gaan en dus niet meer knippen?

Ik wil volgend seizoen De Slimste Mens live… Afleveringen van 5u ofzo…😂
 
De meerwaarde van "live" ontgaat me hier wel, een stukje binnenvallen bij een 61-jarige die zich een hoed verschiet, dat was het zo wat.
 
moet een trend zijn ofzo , op één heb je nu ook die live quiz . Moeten iets doen om meer volk te lokken denkek .

Ik heb alleen maar bij live streamings online echt het gevoel dat ik er live bij ben, op voorwaarde dat ze er voor zorgen dat je niet kan pauzeren of terugspoelen. Het moment is er en je hebt het gezien of niet… dat vind ik op zich wel tof.

En zeggen dat het in de beginjaren van de TV, nog voor er videorecorders waren, altijd zo was en praktisch alles live!
 
Ja lap.. Nu hebben de die Karen Damen ook nog een rolletje gegeven. De Gert kliek is nu compleet. Dat ze eerst eens deftig Nederlands leert spreken op tv voor ze een talkshow helpt presenteren. En dit komende van een west vlaming zegt ook genoeg.
Als Gert de maatstaf is qua Nederlands spreken is er natuurlijk geen probleem wat Karen haar taal betreft.
 
Celientje is ook wel de miss der missen van de afgelopen 20 jaar pakweg.
Maar die nieuwe miss, die hoort echt helemaal onderaan de lijst. Zingen kon ze wel, en zelfstoef was haar ook niet onbekend.
 
Celientje is ook wel de miss der missen van de afgelopen 20 jaar pakweg.
Maar die nieuwe miss, die hoort echt helemaal onderaan de lijst. Zingen kon ze wel, en zelfstoef was haar ook niet onbekend.
Inderdaad onderaan de lijst, dikke nek en tenenkrullende Franse r bij haar zang.
Afvoeren en Celientje behouden!
 
Terug
Bovenaan