Squidward
Well-known member
Triest dat mensen zich achter complottheorieën blijven verschuilen. Nu wordt er geroepen dat er een bijen ziekte heerst. Zal wel een combinatie van chemtrails en pesticiden zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triest dat mensen zich achter complottheorieën blijven verschuilen. Nu wordt er geroepen dat er een bijen ziekte heerst. Zal wel een combinatie van chemtrails en pesticiden zijn.
Iemand dropt deze foto op social media en wat verwachten we dan van commentaar?
Ja hoor, onze verwachtingen worden ingelost:
Ook in Limburg het houdt niet op, mijn hart huilt, er zal wel weer een vreselijk onweer op volgen, iedereen denkt dat het contrails zijn maar die verdampen en chemtrails niet, ik durf met die troep buiten niet te ademen
Mijn man zit inmiddels al 7 maanden thuis als clusterhoofdpijn patiënt. Normaal duurt een cluster een goede 4 maanden. Het houdt nu niet op. En bij veel strepen is het erger dan andere dagen. Ik zou het niet meer kunnen ontkennen al zou ik het willen
Idd, op mijn terras lagen weer verschillende insecten dood
Zien de meeste oudere mensen (boven de 40) dit dan niet...? Vroeger zag je dit niet....! Vol met strepen in de strak blauwe lucht en geeneen deuger vraagt zich af wat dat is..
Dit zeg ik dus ook elke keer. Ik ben 41 en toen ik jonger was, zag je nooit die strepen. Maar de meeste willen het niet zien volgens mij.
Schoften,om dit over de mens en de dieren uit te strooien!Ik deel dit,misschien schud ik nog iemand wakker.Ijdele hoop,want complottheorie,maar goed.
Doe zelf onderzoek naar 'Agenda 2030' en je hebt de namen!En weten die ook wie juist achter die chemtrails zit? Dan kan ik daar eens naar bellen om te vragen of ze hier ook eens willen passeren, als dat toch zo sterk spul is dan zal dat ook wel helpen tegen het onkruid hier in de tuin.

Brepols? Lugano? Bekking & Blitz?Doe zelf onderzoek naar 'Agenda 2030' en je hebt de namen!
![]()
Wie weet hoeveel ik daar voor kan krijgen wie durft bieden ze bestaan nog dus ze niet niet uitgestorven zoals ze denken
Om dan uiteindelijk de volgende reactie te krijgen:maldragora alruyn uit de film van harry potter heksenkring no schijnt kijk ki op Google staat ook in de bijbel
De persoon heet dus "Heaven", en dat profiel is ook een goudmijn.Even op google gekeken maar de Hortus Alkmaar verkoopt zaden voor 6euro.
Het lijkt me niet echt zeldzaam.
Een goede reeks, fijne interviews maar toen ik (helaas) voor het eerst keek, gokte ik op de aflevering met onze premier De Croo. En toen die vroeg aan zijn mama " heb ik dan borstvoeding gekregen?" (de man is 47 jaar) stopte mijn interesse instant en heb ik de digibox uitgeschakeld.
Alstublieft zeg!

Nog een laatste keer misbruik maken van de simpele mens, wat betreft Corona en dan door naar het volgende onderwerp.Iemand die graag naar een gezellige beerputavond wil deze zaterdag?
![]()
Viruswaanzin viert afscheid in aula UGent: ‘Virologen welkom, behalve Marc Van Ranst’
Viruswaanzin, de groep die sceptisch stond tegenover het coronabeleid in ons land, stopt ermee en viert dat met een bijeenkomst in een aula van de UGent. Controversiële wetenschappers zoals Lieven Annemans en Mattias Desmet zullen er spreken. Rector Van de Walle hoopt op tegenspraak vanuit het...www.standaard.be
Tickets kosten maar 75 EUR.![]()
kan hij zichzelf daar in de spiegel bewonderen
Blij voor VTM, hun quota genderneutraal/allochtoon is dan alweer opgekrikt
Top nieuws dit! Altijd al een leuke presentatrice gevonden!

Mijn bericht is aan die lieve postbode, die zaterdag geen moeite deed om aan te bellen en mijn pakket in een postpunt van zijn vriendjes gelegd, die vervolgens op vakantie gingen en nu zit ik hier zonder pakket. Dank je wel. Ik hoop dat je een fijne zaterdag hebt gehad en dat het de laatse dag in je leven was.
Bpost vindt natuurlijk het heel vervelend en tot zo ver de behandeling van mijn klacht en mijn poging om mijn doos te krijgen.

Well, that escalated quickly. Precies ook wel iemand die goed kan relativeren.Een zekere Maria op de Antwerpse "Ge zijt van ..."-groep:
![]()
Of gewoon de tijd van de ...Well, that escalated quickly. Precies ook wel iemand die goed kan relativeren.
Haar relativerings-pillekes zaten in die doos é.Well, that escalated quickly. Precies ook wel iemand die goed kan relativeren.
Ik moet wachten op mijn pakketje, niet echt leuk maar, STERF POSTBODE STERF.Well, that escalated quickly. Precies ook wel iemand die goed kan relativeren.

Een zekere Maria op de Antwerpse "Ge zijt van ..."-groep:
![]()
Daarover gesproken. Bij Karen en De Coster (denk ik?) schaamde de meeste mensen zich nog toen ze geconfronteerd werden met hun marginaliteit. Bij "Helden van het Internet" precies al wat minder*Gedeeld met Eric Goens*
.Een verslagje van deze avond. Wel een artikel voor abonnees.Iemand die graag naar een gezellige beerputavond wil deze zaterdag?
![]()
Viruswaanzin viert afscheid in aula UGent: ‘Virologen welkom, behalve Marc Van Ranst’
Viruswaanzin, de groep die sceptisch stond tegenover het coronabeleid in ons land, stopt ermee en viert dat met een bijeenkomst in een aula van de UGent. Controversiële wetenschappers zoals Lieven Annemans en Mattias Desmet zullen er spreken. Rector Van de Walle hoopt op tegenspraak vanuit het...www.standaard.be
Tickets kosten maar 75 EUR.![]()
Van rector Rik Van de Walle mocht de zitting van Viruswaanzin doorgaan op zijn universiteit op voorwaarde dat er ruimte was voor tegenspraak. Die was er, tijdens de vraag- en antwoordsessies. Al was er niemand die effectief aan tegenspraak deed. De enige dissonantie bleek over het volume van de micro bij de eerste spreker te gaan.

Ook een liefdevol weekend gewenst. Kill em all.