De beerput van het internet

De beerput loopt over naar het echte leven. Dit zat vanochtend in de brievenbus. 😬
MNzQnCt.jpg

CEUifFn.jpg

De beerput loopt over naar het echte leven. Dit zat vanochtend in de brievenbus. 😬
MNzQnCt.jpg

CEUifFn.jpg

Die man heeft zelfs een 2-uur durende documentaire gemaakt :unsure:.
Na wat zoeken vind je op de website uiteraard de echte reden achter de fixatie op dit onderwerp:

Er is maar één antwoord. Er is namelijk wél een Schepper: God, die ons heeft gewild, en die ons liefheeft. Een Schepper die zijn schepsels bemint. Maar wij leven in een gevallen wereld, onder invloed van het kwade, waardoor wij allemaal geneigd zijn tot het kwade (en anderen kwetsen). We moeten bereid zijn ons hart voor God te openen. De mens zonder God kan nooit oprecht gelukkig worden, en zal zijn geluk altijd zoeken in tijdelijke materiële dingen die hem uiteindelijk nooit blijvend gelukkig maken.

Oké, ge moet er inderdaad niet op kloppen. Maar het allerlaatste zinnetje: hij had een machete. Dus een alledaagse zestienjarige is het toch ook weer niet. En dan spreekt die familie van ‘ons broertje’. FFS, bezie dien beer, daar is geen ‘tje’ aan. Maar, neem niet weg dat ze er inderdaad niet moeten op kloppen.

MR wil gevangenen laten betalen voor hun verblijf in de cel: “Waarom moet belastingbetaler hiervoor opdraaien?”

Zijn die dus al die jaren op vakantie geweest. Alles gratis. Wat een waanzin.

Groot gelijk ze zitten in een 5 sterrenhotel, beter als mensen die heel hun loopbaan hebben gewerkt. Hun drugsgeld en eigendom aanslagen.

Geweldig idee, meer dingen laten doen dan luieren.

Eindelijk eens een goed voorstel. Hier in het gevang is het gelijk op gratis hotel nu

Als r verkiezingen dreigen neemt iedereen het programma van Vlaams belang over

Iets zegt me dat de Hotel-uitspraken komen van mensen, die in alle staten waren toen we in Lockdown zaten.

Net de serie Trigger Point bekeken. Ik geef dat dan ook in op Trakt.tv waar je scores, commentaar enz. kan geven. Zie ik daar bij de commentaren deze staan:
Not as good as I was expecting.

Obviously they were trying to stuff as many black actors into one series as possible. Fortunately they were all pretty good actors except the top cop - she was annoying but that might have been down to the crappy dialogue she was left with.

The big finale was unfortunately predicable

Moest dat nu waar zijn, maakte het mij al niks uit. Maar die serie speelt zich af in Londen, een miljoenenstad. En ik denk dat er bij de hoofdrollen 3 zwarte acteurs zijn. Misschien 4 als ik hoofdrol ruim interpreteer...

Omg, wat is mij da voor ne rare boel , geen vlees bij melk. Blauwe borden voor melk, witte borden voor vlees, kunt wel zien dat ze nie moeten werken, veel tijd hebben ze, raar volk past niet in België, en iemand die het anders zegt spreekt tegen zijn hart, heb dan liever moslims ze.

‼️GRATIS AF TE HALEN‼️

• Hout voor de stoof aan te doen
• Tuinhuisje zelf af te breken voor het hout mee te nemen.

Dat hout voor de stoof zijn spaanplaten met lijm en hars. Niet geschikt voor n kachel
En dat tuinhuis is al 17x geschilderd

Breng toch uwe rotzooi zelf naar het containerpark.

Kijk, nu moet arme ‘mijn villa kost 1 miljoen’ Andy al een podcast doen omdat iedereen zuur is over zijn villa van 1 miljoen! Zo hypocriet dat jullie zijn, alsof niet iedereen 1 miljoen plus aan zijn villa zou kunnen hangen door tv flik te spelen!

Bevriend met een katholiek op FB en zijn berichten vind ik zo fantastisch dat ik vind dat hij een boek moet schrijven:

Onpopulaire mening: het begint met vrouwen die broeken dragen (en zich als mannen kleden) en eindigt in genderneutraliteitswaanzin, met alles erop en eraan. Het ene niet zonder het andere.

Helden van het internet, binnenkort op play4

Sluit imo naadloos aan bij deze draad

Volgende maandag is checken
echt benieuwd, één van de weinige, of het enigste, positieve onderdeel van De Kruitfabriek.

Edit was blijkbaar uit Karen & De Coster

• De helden van het internet: In dit rubriek zoekt men mensen thuis op die een opvallende, negatieve reactie op Twitter postten. Daar worden ze geconfronteerd met wat ze schreven en vraagt men om duiding.

Zo een formats zijn goed tot er iemand in't kanaal springt
Is idd geen goede trend /evolutie. En dit kan idd een reactie daarop zijn. Als dat maar goed afloopt, je zet iemand ten slotte serieus te kijk. Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken...

Iemand dropt deze foto op social media en wat verwachten we dan van commentaar?

Ja hoor, onze verwachtingen worden ingelost:

Ook in Limburg het houdt niet op, mijn hart huilt, er zal wel weer een vreselijk onweer op volgen, iedereen denkt dat het contrails zijn maar die verdampen en chemtrails niet, ik durf met die troep buiten niet te ademen

Mijn man zit inmiddels al 7 maanden thuis als clusterhoofdpijn patiënt. Normaal duurt een cluster een goede 4 maanden. Het houdt nu niet op. En bij veel strepen is het erger dan andere dagen. Ik zou het niet meer kunnen ontkennen al zou ik het willen

Idd, op mijn terras lagen weer verschillende insecten dood

Zien de meeste oudere mensen (boven de 40) dit dan niet...? Vroeger zag je dit niet....! Vol met strepen in de strak blauwe lucht en geeneen deuger vraagt zich af wat dat is..

Dit zeg ik dus ook elke keer. Ik ben 41 en toen ik jonger was, zag je nooit die strepen. Maar de meeste willen het niet zien volgens mij.

Schoften,om dit over de mens en de dieren uit te strooien!Ik deel dit,misschien schud ik nog iemand wakker.Ijdele hoop,want complottheorie,maar goed.

Triest dat mensen zich achter complottheorieën blijven verschuilen. Nu wordt er geroepen dat er een bijen ziekte heerst. Zal wel een combinatie van chemtrails en pesticiden zijn.

Terug
Bovenaan