Lobmans
Well-known member
Bij deze geen wappies-reacties, maar wel aankondiging van wappie-reacties.
Ik voorspel namelijk dat de wappies helemaal los zullen gaan komend voorjaar bij deze nieuwe fictieserie die vandaag werd voorgesteld in de voorjaarsprogrammatie van de VRT...![]()
En zoals aangekondigd...

Ik heb gekeken.En ik raad iedereen aan om er naar te kijken en goed met de ogen open.Veel wat er in voor komt gebeurt al jaren in China.Wat mij het eerste opviel was ipv.autoplaten,barcodes op de auto's.Er zijn er die gekeken hebben maar het niet snappen.
Arcadia is geen fictie maaar een klaarstoming voor de maatschappij op het puntensysteem dat men wil ( probeert/ gaat) opdringen ….
Klopt eerst de CBDC's en dan het sociaal kredietsysteem zodanig dat zij aan de knopjes zitten en ons volledig leven kunnen beheersen. 99% van het volk is nog niet in staat om dat nu te begrijpen. Ze gaan het zien als het te laat is, net zoals de coronaho@x![]()
ik lees hier de vele nogal lacherige reacties… maar het systeem zit al om de hoek. Zal gedaan zijn met lachen dan.
geen bangmakerij.. Gewoon klaarstomen van de gewone man, het zou je wel moeten boeien.. Dit is de toekomst voor jou en je nageslacht..en dit is geen complottheorie meer. Zoek maar eens op.. 15 minuut steden, great reset, cbdc, e-id... En maak de link.. Het staat er allemaal zwart op wit en de serie laat ee' stukje zien van hoe dat in praktijk zou kunnen zijn..
Gewoon negeren deze serie. Dit is staatspropaganda. Als we niet oppassen en ons niet uitspreken, word deze serie werkelijkheid.
Als dit werkelijkheid wordt, reden te meer om NIET te negeren, maar wél te kijken.
En u moreel voor te bereiden en te bewapenen.
Ik vrees dat velen het echt niet begrijpen waarover deze serie gaat.
Elke dag - meer en meer - spelen we vrijheden kwijt.
De fiscus weet en ziet alles, geldstromen enz.
Grootwarenhuizen volgen uw koopgedrag.
Ziekenkas kent al uw ziekten.
Banken wisselen info uit.
Dokters wisselen uw info uit.
Huisarts kent uw bloedgroepen en weet dus of uw kinderen wel van u zijn (chantage)
Corona-vaccin-attest, flitspalen, camera’s op straat, uw strafblad, uw privacy enz.
Chip op identiteitskaart.
Vingerafdrukken.
DNA.
Booking:com, Bol:com, Visa, Péage.
Tja, als jullie het niet - willen - zien…
PS 1: Communisme, Noord-Korea, China, SS in 1940, Jodenvervolging, allemaal vergeten?
NB: zonet naar autokeuring gegaan.
Bloedstollend.
Geen verhaal, zwijgen, wachten, ondergaan, weer zwijgen, weer wachten, éérst betalen dàn papieren, geen tegenspraak.
En de kilometerstand wordt genoteerd en doorgegeven aan staat én verzekering.
PS 2: 4 minuten Google en ik heb de foto’s én de namen van de 18 Reuzegommers. Beangstigend toch.
.

"
. Als alles kan, gaan ze stilaan pedofilie normaliseren. Er zijn er nu al die zich transleeftijd voelen. Een oude zak die zegt dat er een jong kind in hem zit. En dan is de stap naar pedofilie niet ver meer