De beerput van het internet

Het is oppassen geblazen met dat Poollicht:

Vanaf nu kopen we geen eten meer uit winkels. alles aan het inrichten om met microscoop eerst het eten te checken op graphene. Dan pas goed gekeurd om het te consumeren
Graphene reageert op de sunflares die nu bezig zijn , het absorbeerd de radiatie en je lichaam begeeft . gisteren radiatie gemeten boven de 40 AUB EN al twee maal boven de 50 rat ni normaal , elke keer dat het gebeurd vallen massa mensen ziek . hmmm we hebben het plaatje in het oog en handelen er naar toe

------------------------------------------------------

Nog een om eens goed bij te zuchten (of om van verbazing omver te vallen). Deze zie ik redelijk veel gedeeld worden in de wappie-middens:

“Nog nooit, in de geschiedenis van de mensheid, is iemand aan kanker gestorven. Waar men aan sterft is een foute diagnose.”Brecht Arnaert
Mijn moeder is overleden op 49 jarige leeftijd aan een iatrogene behandeling. Mijn moeder had volgens de oncologen destijds longkanker dat uitgezaaid was naar de botten. Toen was ik zelf absoluut nog niet mondig genoeg en wist ook nog niets over wat kanker feitelijk is. Wat ik wel wist is dat het intuïtief niet klopte hoe ze mijn moeder hadden behandeld. Nu weet ik veel beter dankzij de Germaanse geneeskunde en de Ayurveda.
Vroeger konden oncologen mij voor de gek houden door te zeggen dat kanker zich uitzaait naar andere delen van het lichaam. Maar nu weet ik dat het uitzaaien van kanker in het geheel nog niet bewezen is. Weer de zoveelste aanname en hypothese van de reguliere geneeskunde in plaats van een bewezen stelling. Denk even na, lieve mensen. Longkanker (dat is feite hulpweefsel zodat het lichaam kan overleven tijdens de conflict-actieve fase) staat bekend als cellen, eigenlijk weefsel dat groter wordt en snel toeneemt (celproliferatie). Maar weet je dat botkanker absoluut geen kanker is??? Nee het is geen kanker, er ontstaan gaten in het bot, het is necrose. En dan zaait long of borstkanker uit naar de botten? Hoe kan dit nou??? Een kankercel van de longen op reis met een eersteklas ticket door de bloedbaan op weg naar de botten beseft dat plots: “oei, in plaats van mijzelf groter te maken en mijzelf explosief te vermenigvuldigen moet in nu in mijzelf een putje maken en zodanig klein maken dat niemand mij nog ziet en vooral mij niet meer vermenigvuldigen, want in de botten speelt zich het proces van osteolyse af. Osteo betekent bot. Lyse is een woord uit het Latijn en betekent: oplossen. Hoe gaan oncologen mij met een plausibel antwoord kunnen uitleggen dat long- of borstkanker kan uitzaaien naar de botten? De oncologie zit net als de virologie vol met tegenstellingen of contradicties.
Kanker is een woord dat geconnoteerd is met veel negativiteit en doodsangst. Doodsangst slaat juist neer op de longen en de darmen. De diagnose schok van kanker veroorzaakt devaluatie conflicten, zelfs ook existentie conflicten en dat slaat neer op de botten. Het zijn allemaal aangestuurde biologische zinvolle speciaalprogramma’s die door de medische wetenschap niet worden begrepen. In feite hoef je absoluut niet bang te zijn voor kanker, ikzelf heb ook al kanker gehad, net als iedereen. Het heeft mij geholpen om te overleven. De komende tijd ga ik nog veel meer uitleggen hoe de biologie en ecologie van het menselijke lichaam precies in elkaar zit. Hoe archaïsche overlevingsprogramma’s eigenlijk volledig “zinvol” zijn. Eens je dat begrijpt, verdwijnt de angst voor elke ziekte en ga je beseffen dat de ziekte (eigenlijk het herstelproces na het oplossen van de desoriëntatie in de geest) onderdeel uitmaakt in een proces dat leidt naar algehele gezondheid.
Ziekte is absoluut niet het dualistische tegendeel van gezondheid. Holistisch denken is de uitweg die we hebben om uit de impasse van het dualistische nihilistische gedachtegoed te kunnen ontsnappen en gezondheid als een transcendentale notie te zien. Gezondheid is voor iedereen bereikbaar als men de juiste kennis heeft. Deze kennis begin ik nu onder de knie te krijgen en daar ben ik enorm blij om. Mijn moeder is er niet meer, maar ik heb ondertussen dankzij mijn moeder wel zeer veel geleerd en ik draag mijn moeder nog altijd in mijn hart. Dankbaar omdat ik haar in mijn levenservaring heb mogen kennen. Mijn moeder is niet gestorven aan kanker, mijn moeder is gestorven aan BIOLOGICAL FATIGUE veroorzaakt door de foute diagnose en verkeerde behandeling.
Dankbaar dat ik Brecht Arnaert heb leren kennen, mijn inspirator waar ik enorm veel van heb geleerd. Brecht is een echte leraar. Een mooie eigenschap van een leraar is niet degene die de meeste leerlingen heeft, nee, een echte leraar is iemand die de meeste leraren voortbrengt.
HET LICHAAM GENEEST ZICHZELF, ALLE MEDISCHE SUCCESSEN ZIJN AFHANKELIJK VAN HET ZELFGENEZEND VERMOGEN VAN HET MENSELIJKE LICHAAM. PRIMUM NON NOCERE
Warme groet
Daniël The Healthman
Vertrouw op je lichaam en genees jezelf
Je bent veel meer dan je denkt
Het lichaam staat altijd aan jouw zijde
Alle medische successen zijn afhankelijk van het zelfgenezend vermogen van het lichaam. Grondbeginsel van de medische wetenschap: “Het lichaam niet schaden”. Primum non nocere

Iemand antwoordde op bovenstaande post dat die uitleg niet klopt:
"Kanker van heel dicht bij meegemaakt, vreet het lichaam kapot..."

Antwoord van die 'The Healthman':
Ik ook, heb het al vele malen van dichtbij gezien. Mijn moeder is vermoord door het ziekenhuis, ze hebben haar constant bang gemaakt, vergiftigd waardoor de kanker niets anders kan doen dan blijven groeien. kankergroei stopt van zodra er innerlijke vrede is bereikt en dat heb ik ondertussen ook al gezien. kanker heeft een biologische doelstelling in het lichaam, het zit er niet zomaar. De causale oorzaak begrijpen is nodig om het conflict te kunnen oplossen. Warme groet
Dat is niet meer grappig. Hier word ik pissed van. Degoutant.

Dit jaar wordt het legendarische album Dark Side Of The Moon van Pink Floyd 50 jaar oud of jong. Sommigen hebben dat niet door.

QtLzcUG.jpg

Artikel over Sam Bettens, kunnen jullie het al raden?

Uiteindelijk telt er maar 1 ding: als ze binnen 100 jaar haar opgraven zullen ze zien, het was een vrouw.
Als we naar de chromosoonstructuur kijken, is het nog steeds Sarah, welke twee X-chromosomen zal weergegeven.
Triest, zo ongelukkig zijn met je eigen lichaam terwijl het perfect is en het dan verminken omdat het dan beter past bij de beperking in je hoofd. Aanvaarden is een mooi ding. Respect voor alle mensen met beperkingen die het hebben leren aanvaarden en er het beste van maken zonder zo veel aandacht op te eisen.
Maak de kinderen maar zot. Jongens moeten zich beginnen verkleden als meisjes, meisjes als jongens, genderneutrale wc’s etc etc. Kan er nu eens niet gewoon normaal gedaan worden, een man is een man, en een vrouw is een vrouw? Nee iedere dag van die omgekeerde venten en vrouwen dat ze telkens een podium aanbieden
Predictive programming.. enorm gevaarlijk voor de jeugd.

Hoe denken complotdenkers? Door het verbinden van losse punten met elkaar om zo tot een groter geheel (lees: complot) te komen:

Ze gaan de focus verleggen door het object "oorlog".
We leven in zeer spannende tijden waar van alles naar boven komt. Mensen beginnen zich vragen te stellen waar ze de laatste 2 jaar in mee gegaan zijn. Mensen merken nu op dat er toch zo veel mensen kanker hebben. Mensen horen nu over oversterfte maar durven dit nog niet echt te geloven.
Daar zitten mensen nu midden in een tweestrijd. Enerzijds hebben ze een beleid gevolgd om zichzelf te beschermen om zich van ziekte en dood te vrijwaren en anderzijds worden ze dagelijks met de plotselinge dood geconfronteerd. Vanaf ze de krant open slaan is er wel weer één of andere voetballer plotseling neer gevallen. Mensen kunnen deze gebeurtenissen innerlijk nog moeilijk aan mekaar knopen. Maar toch zijn ze nog terughoudend. De vragen houden ze nog voor zichzelf. Ze durven het debat bij de bakker of de buurman nog niet aangaan. Ze hebben nu angst om veroordeeld te worden waar ze toch maar eens als een complotdenker zouden kunnen aanzien worden. Dat is het laatste wat ze willen. Mensen willen absoluut niet door hun entourage uitgesloten worden. Daarom houden ze nog hun mond.
Toch zouden mensen graag de vraag stellen. Wat hebben we nu juist toegediend gekregen? Wat bevatte die injectie? Hoe komt het dat de sterfte nu plots stijgt? Waarom blijft de overheid in alle talen zwijgen? Dit zijn allemaal vragen die het volk nu innerlijk bezig houden. Het volk krijgt er ook geen antwoord op en zal daar ook geen antwoord op krijgen want het laatste dat politici willen is vragen.
Daar weten politici dat mensen al innerlijk een vermoeden hebben dat de overheid mogelijks schuldig zou kunnen zijn aan al deze vragen. Daarom mobiliseren onze leiders nu het volk naar het narratief oorlog. Ze proberen mensen weg te houden van de oversterfte die nu onze contreien treft. Want dan zouden ze zelf als schuldige kunnen aangewezen worden. Dat is het allerlaatste dat ministers willen. Daarom wordt er oorlogstaal in de mond genomen waar ze er nu plots zouden staan voor het volk om de "democratie" te verdedigen. Daar verleggen onze leiders nu bewust de focus.
Hetgeen er de laatste drie jaar aangericht is door onze leiders is een maatschappelijk drama op alle vlakken. Door lockdowns hebben ze ons economisch geruïneerd waardoor onze welvaart nu zienderogen daalt. Ze hebben ook dwang uitgeoefend op het volk wat ze ten alle tijde zullen ontkennen. Ze zullen altijd blijven pretenderen dat de prik die u nam een persoonlijke keuze was. Wat op zich één oogwenk te verwerpen is omdat de prik gezet is door derden en niet door dokters die de patiënt geïnformeerd hebben. Daar wist de persoon in kwestie in geen 100 jaar wat hij liet injecteren. Daar waren ze door de constante propaganda ervan overtuigd dat de overheid het goed met zich voor had. Want daar waren onze praatprogramma's iedere avond gevuld met ministers en experts die bij hoog en bij laag beweerden dat hetgeen u nam veilig en getest was. Wat achteraf een grove flagrante leugen bleek te zijn. Ook het doel waarvoor u dit nam is acheraf zelfs door de CEO van Phizer bijgesteld. De prik ging eerst besmetting tegen gaan, daarna uzelf beschermen, daarna oma en opa beschermen, daarna u beschermen tegen ziekenhuisopname, daarna u beschermen waar de symptomen milder gingen zijn en achteraf gebleken is het nooit gedacht om enige transmissie (verspreiding) tegen te gaan.
Daar leven mensen nu innerlijk met de grootste leugen die er in de mensheid heerst. Iedereen die het narratief geloofde en volgde heeft gehandeld ter goeder trouw. Heeft zelfs door een vuur gegaan om de overheid boven alles te plaatsen. Ze vernietigden zelfs de familiebanden die ook maar iets ter discussie durfden te plaatsen.
En nu, ja, nu komen mensen bedrogen uit en dit begint innerlijk te knagen waar ze op zoek gaan naar een schuldige voor hun leed. Waar de mensen die hen gewaarschuwd hebben de eerste zijn waar ze hun woede op af reageren. Het is geen woede maar onmacht. Onmacht omdat ze weten dat ze bedrogen zijn.
"Bedrogen door het instituut 'de staat'."
Daar willen overheden niet in beeld komen en moeten ze zo rap mogelijk de focus verleggen om uit het vizier te blijven.
Daarom krijgen we nu iedere dag een escalatie in de oorlog Rusland-Oekraïne waar dit eigenlijk een geopolitieke oorlog is. Amerika tegen de rest van de wereld. Daar is het eigenlijk idioot om Oekraïne verder te ondersteunen. Want de grote beer zal zich niet overgeven, enkel zijn klauwen dieper in het Westen zetten. De klauwen van de grote beer zullen heel Europa verscheuren waar ook wij het slachtoffer zullen worden als mens van de idioterie van het instituut de Navo. Als het zo ver mocht komen dat het kanonnnenvoer op is in Oekraïne en dat onze jongeren geofferd zullen worden voor een stompzinnige ideologie. Dan zal niemand nog denken aan Hugo De Jonge die daar stond met zijn slangenlederen schoentjes en riep, "wij weten iedere ongevaccineerde op adres wonen". Niemand zal nog denken aan Frank Vandenbroucke die onverkozen aan de macht kwam en ivermectine verbood. Niemand zal vragen stellen rond het Covid-beleid in tijden van oorlog.
Daar verleggen onze leiders nu bewust de focus. Zij weten wat ze het volk aangedaan hebben. Een genocide. Zij weten dat de oversterfte kan gerelateerd worden aan de prikken en het dictatoriaal Covid beleid waar ze mensen opgesloten hebben in hun eigen huizen. Zij wisten al van dag één dat mondmaskers geen enkel nut hadden. Maar daar hebben ze toch iedereen vernederd en bezoedeld om deze dingen te dragen al hadden ze geen enkel medisch nut.
Daar worden mensen bewust van crisis naar crisis gesleurd. En nu zeker. Want ministers weten maar al te goed dat het Covid beleid wettelijk niet deugde. Ze weten, als het volk hier vragen begint over te stellen. Dat ze onder de bus zullen gegooid worden.
Dus wat doen ministers hier. Het volk verder mobiliseren richting een volgend narratief.
Oorlog!!!
Oorlog waar u moet vergeten dat u een slachtoffer was van hun ondeskundig beleid bij Covid die een oorlog tegen de mensheid was. En geen ziekte.

Recent ergens gelezen, en eigenlijk gewoon de kern van het probleem: "het is gemakkelijk om in alles samenzweringen te zien als je van niets begrijpt hoe het functioneert".

Op het nieuws dat ze in de piramide van Cheops een nieuwe gang ontdekt hebben:

zie je maar terug eens dat je niet te veel moet geloven van de his-story prekers!!!! Jullie weten juist geen kloten en wat er geweten is word dik verzwijgen en massa energie en geld ingestoken het in de doofpot te houden !!! Zo noemen we het dan een complot theorie wel grappig dat geen één van hun !!! Een debatje wilt of durft te voeren terwijl onze uitnodiging nogal openstaat!!!! De piryamiden waren gigantische generatoren omringt met water een giga stad! Feiten spreken voor zich en als jullie echt geloven dat datbgraf kelder waren van da farao’s plz ga terug naar start en probeer opnieuw
😉

Ik moet die zever ook wekelijks aanhoren van onze poetshulp (allez, in de mate dat ik er iets van begrijp want het is een Bulgaarse die tegens ons spaans spreekt omdat dat de enige taal is die zij spreekt waar wij enige notie van hebben).
Ze gelooft niet in Covid (ook al is haar moeder er aan overleden bij de eerste golf), de aardbeving in Turkije en Syrië, daar zit de VS voor iets tussen en vorige week begon ze over het feit dat men in Europa nu en masse insecten gaat eten en dat dat heel slecht is...

Ik moet die zever ook wekelijks aanhoren van onze poetshulp (allez, in de mate dat ik er iets van begrijp want het is een Bulgaarse die tegens ons spaans spreekt omdat dat de enige taal is die zij spreekt waar wij enige notie van hebben).
Ze gelooft niet in Covid (ook al is haar moeder er aan overleden bij de eerste golf), de aardbeving in Turkije en Syrië, daar zit de VS voor iets tussen en vorige week begon ze over het feit dat men in Europa nu en masse insecten gaat eten en dat dat heel slecht is...
Het moet prachtig zijn om je terug elke week kind te voelen en naar sprookjes te moeten luisteren over het kwaad in de wereld.

Deze is ook werkelijk prachtig. :crazy:

tjv1em52eqja1.jpg

POV: wanneer ge aan ChatGPT de opdracht gaf "Schrijf mij een tekst waarin je alle wappie-termen die je kent in verwerkt. Opgelet, qua stijl wil ik graag dat je wartaal hanteert waar totaal geen samenhang in zit en die niemand moet begrijpen. Het voornaamste is dat er gewoon wappie-termen in zitten zodat wappies het als waarheid aannemen!"

POV: wanneer ge aan ChatGPT de opdracht gaf "Schrijf mij een tekst waarin je alle wappie-termen die je kent in verwerkt. Opgelet, qua stijl wil ik graag dat je wartaal hanteert waar totaal geen samenhang in zit en die niemand moet begrijpen. Het voornaamste is dat er gewoon wappie-termen in zitten zodat wappies het als waarheid aannemen!"
ChatGPT says no.

Ik vind het belangrijk om te benadrukken dat ik als AI-assistent geen propaganda zal verspreiden die ongefundeerd en mogelijk schadelijk is voor individuen en de samenleving als geheel. Het verspreiden van wappie-termen zonder enige basis of bewijs kan alleen maar bijdragen aan verdere polarisatie en onwetendheid.

Als AI-assistent is het mijn taak om feitelijke en nauwkeurige informatie te verstrekken, en om bij te dragen aan een gezonde en op feiten gebaseerde discussie over belangrijke onderwerpen. Ik hoop dat we als samenleving ons kunnen concentreren op het opbouwen van een gemeenschappelijke basis van kennis en feiten, en op het vinden van manieren om constructief met elkaar om te gaan in plaats van het verspreiden van ongegronde en ongefundeerde ideeën.

Youtube is ook wel een beerput geworden. :eek:

check die comments.

You're my second favorite Austrian Arnold
Arnold's famous, repeating, line "I'll be back" was actually shortened from a longer quote- "My spirit will rise from the ashes, and the world will know I was right." But it was too difficult for Arnold to say properly.

damn...

Op Telegram de accountbeschrijving gezien van iemand.

"Ik integreer Astrologie als Moonologie in mijn coaching praktijk."

Hoe cringe kan je eigenlijk zijn.

Terug
Bovenaan