De beerput van het internet

oevzl9stpaaa1.png

Over navigatiekaarten voor piloten: 'die kaarten zijn gebaseerd op een platte aarde'

Ja seg onnozele foemf, hier - uw onpraktische niet platte kaart (wel niet zo leuk om op uw schoot te leggen):

1200px-World_Globe_Map.jpg

Ik krijg trouwens al koude rillingen als ik me probeer voor te stellen hoe de achterruit van hun auto er uit ziet...

Ay'dan Ella'nao
Lily'mae¨Elyah
'nor Noezloe '

aan boort

(ja, want ge denkt toch niet dat ze die namen nog eens op exact dezelfde manier gaan kunnen spellen? :unsure:)

De beerput zal weer geopend worden...
Plottwist de extra doden zijn allemaal antivaxxers en tinfoilhatjes.

Deze middag in Nieuwe Feiten op Radio 1 ging het over een artikel dat weer gretig gedeeld werd/wordt onder de antivaxxers. Heb het nog niet opgezocht maar ging over een lijst van 80 Canadese artsen met foto, leeftijd en woonplaats die zogezegd allemaal overleden waren aan de gevolgen van hun coronavaccin. Gewoon zomaar uit het niets zonder enig bewijs werd de link gelegd door de fake nieuwsbrigade en daar zijn heel wat antivaxxers opgesprongen.

Dat werd dan onderzocht en die zijn blijkbaar overleden maar wel allemaal door iets anders: kanker, zelfmoord, verdronken...
Ongelooflijk blijft het.

edit: de factcheck hier: https://www.reuters.com/article/factcheck-vaccines-80-doctors-idUSL1N33K1EM.

Terug
Bovenaan