Een paar uit de groep der groepen 'Bijwerkingen na mRna':
Lieve mensen, ik ben benieuwd of er hier een wakkere huisarts meeleest die mijn verhaal wil aanhoren en mij kan ondersteunen in hoe met mijn vader om te gaan. Even kort gezegd: ik wil mijn vader niet kwijt maar hij is sinds de drie prikken zo hard achteruit gegaan (COPD) met een twee weken ziekenhuisopname ten gevolge en nu lichamelijk niet meer dezelfde. Hij gelooft nog altijd in de prikken en de overheid. Ondanks dat ik en inmiddels ook mijn moeder hem het tegendeel voorhouden. Hij is doodsbang om weer in het ziekenhuis te komen en te sterven.
- Vermoord door je huisarts.
Want die kreeg geld voor elke gezette prik.
- Vreselijk dom van mensen die prik te nemen.
Ik heb men gewaarschuwd vanaf dat ik wist dat ze dit plan uit aan t rollen waren.
Dus zeker 2014 en later..
Dan nog die prik nemen... ja heel lullig...
Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Daarnaast was alles allang bekend maar men wilde t niet zien....
Dan heb ik nog weinig empathie voor die keuzes die men toen gemaakt hebben...
- Gisterenmiddag was ik bij de huisarts voor een consult. Toen ik de spreekkamer uitliep zat en stond de hele wachtkamer vol plus rijen buiten... allemaal oudere mensen. Ze kwamen voor de griepprik.. ze stonden te lachen en te grollen. Mijn hart brak een wist niet hoe snel ik weg moest komen. Vond het vreselijk om aan te zien. Goed ik weet dat men er zelf voor kiest maar toch doet het mij pijn. Vele families die straks of later in de ellende komen door ziekte en of sterven... ja het breekt mij hart...
- - De griepprik van nu is anders
- - - Griepprik is ook op basis van MRNA of wordt dat. Moet je even uitzoeken.
- - - - Ook de kinder vaccins gaan ze op basis van mrna spuiten. En wat dacht je van al die zwangere vrouwen en als ze geen miskraam of doodgeboren kind krijgen dan de gevolgen voor dat kindje. Ik zie het van dichtbij.
-------------------------
Redenering bij die simpele zielen: Vanaf nu geen enkel vaccin meer, ook niet bij kinderen, want dat is op basis van mrna en bevat het covid-vaccin.
Ik heb een vraag. Zijn er ongevaccineerde mensen die “gevaccineerd bloed” hebben ontvangen? Wat is je ervaring daarmee? Is het iets wat je kunt weigeren of aangeven bij bijvoorbeeld een bevalling of operatie?
- Ik moet binnenkort ook weer onder het mes. De eerste twee keren na de aanrijding speelde er nog geen vaccinatieronde en dacht ik daar niet over na. Bij de komende operatie ben ik des te scherper. Wat dat betreft ben ik zo dankbaar voor deze tijd. Ik wil alleen nog mijn eigen bloed en niet alleen maar zeker wel des te meer vanwege de gentherapie die nu speelt. Steeds meer artsen zien het en doen wat de afgelegde eed van hen vraagt. Ik ga bij de bloedbank een maand voor de operatie mijn bloed doneren aan mijzelf. Hier voor ga ik nog toestemming vragen aan mijn chirurg maar verwacht geen tegenstand. Bloed van een ander is voor mij geen optie, tenzij het mijn wakkere medemensen, geliefden zijn. Voor zover ik weet is autologe bloeddonatie gewoon mogelijk bij de bloedbanken.
- Ik heb geweigerd
ik hoef geen gevaccineerd bloed, daar bedank ik voor. Ik moet binnekort bevallen en doordat ik een bloedtransfusie weiger kreeg ik wel even wat tegengas van het ziekenhuis maar puntje bij paaltje mag ik daar toch gewoon bevallen
blijf standvastig.
- - Ik vind het zo mooi te lezen dat vele ongevaccineerden zo ontzettend in hun kracht staan. Wat een powervrouwen (en mannen). Mooi hoe we dit zo als voorbeeld kunnen zijn voor de volgende generatie
- Er komt een tijd dat ze bloed vragen van ongevaccineerden omdat het levensreddend zal zijn. Dan zal men blij zijn dat wij vol hebben gehouden het niet te nemen. Zo worden er nu zelfs mensen gevraagd in functies die ongevaccineerd zijn. Niet omdat ze geen vaccinatie hebben gehad maar wel voor zichzelf kunnen denken en niet alles aannemen wat word beweerd. Wij zeggen NEE tegen iets waar wij niet voldoende over weten.
- Men is bezig een bloedbank op te zetten in europa vanuit zwitserlland
safeblood.net
frontnews heeft een artikel hierover
-
Conclusie: Tijdens corona klagen ze dat ze overal buitengesloten worden EN na corona sluiten ze zichzelf buiten door allerlei dingen op te richten, want de maatschappij is niet te vertrouwen... .