En het verschil niet eens weten tussen een vaccin en medicijn. Ze hebben het natuurlijk over Softenon baby's.Zot, zotter, zotst en daarna komt er wappie:
Er zijn +300 reacties op die post. Velen zijn puur goud (of diep triest).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het verschil niet eens weten tussen een vaccin en medicijn. Ze hebben het natuurlijk over Softenon baby's.Zot, zotter, zotst en daarna komt er wappie:
Zot, zotter, zotst en daarna komt er wappie:

Dat stukske over de opa en een beroep kunnen uitoefenen.Zot, zotter, zotst en daarna komt er wappie:

Mijn papa was polies, ik ben nu ook wel bovengemiddeld goed in autoritair met de handen op de rug paraderen.Dat stukske over de opa en een beroep kunnen uitoefenen.![]()
Blijkbaar wijst hij nog veel meer uitnodigingen af.Niet de zwaarste beerput maar 1) is er sinds 1945 een andere arbeidseconoom dan dendezen afgestudeerd? En 2) op hoeveel manieren krijgen we die nog door onze strot? Volgende artikel ongetwijfeld ‘Stijn Baert danste in Zillion’.
Bekijk bijlage 14866
Die ochtend op FB:
Palo santo of wierook (liefste wel zuiveringshout) op de hoogste etage aansteken. Raam boven en beneden opzetten dat het kan doortrekken.
Daarna alle kamers doorlopen met wierook en de jouw gidsen vragen de kamer te reinigen![]()
Als het code rood is zou ik niet zelf aan de slag gaan..
- Precies sluit me hierbij aan lieverd. Ik ken wel mensen die je hierbij kunnen helpen, maar als het zo erg is is het niet verkeerd om hulp in te schakelen
Mapacho ...![]()
En wie weet kan je communiceren met die spirits ...
Succes sista
Ik zou dat met deze uitleg ZEKER NIET alleen beginnen ondernemen
Echt niet verstandig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het wel zelf doen. Als je iemand anders laat komen, moet je al veel geluk hebben dat hey niet terug komt.
Ik gebruik wel veel hulpmiddelen, voornl bloesemremedies. Aarde bescherming van solsties is mijn favoriete momenteel.
Ik meng die met verf en bescherm zo het huis. Je moet niet alles schilderen, een paar kleine stukjes om te beginnen.
Florida water in de lucht vetstuiven kan ook snel de boel opfrissen.
En ik maakte een hele hoop filmpjes op youtube op technieken te delen. Als je wil geef ik je de link maar wil niet direct spammen.
Witte jurk (of badjas) aantrekken en witte salie smudgen van boven tot beneden met de ramen en deuren open. Zeg en herhaal: 'ik verjaag het negatieve en verwelkom het positieve' Herhalen met Palo Santo. Ramen en deuren dicht.
Huis reiniging aanvragen ben je in een klap van alle donkere zware energie verlost. En daarbij de hulp aanvaarden om je eigen frequentie te verhogen.
Zware stroperige energie vraagt een powervolle reiniging. Niet zelf gaan vogelen.
Kennelijk hoort bij die mindset ook wel een soort van "we speaken Englisch".Die ochtend op FB:
Palo santo of wierook (liefste wel zuiveringshout) op de hoogste etage aansteken. Raam boven en beneden opzetten dat het kan doortrekken.
Daarna alle kamers doorlopen met wierook en de jouw gidsen vragen de kamer te reinigen![]()
Als het code rood is zou ik niet zelf aan de slag gaan..
- Precies sluit me hierbij aan lieverd. Ik ken wel mensen die je hierbij kunnen helpen, maar als het zo erg is is het niet verkeerd om hulp in te schakelen
Mapacho ...![]()
En wie weet kan je communiceren met die spirits ...
Succes sista
Ik zou dat met deze uitleg ZEKER NIET alleen beginnen ondernemen
Echt niet verstandig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het wel zelf doen. Als je iemand anders laat komen, moet je al veel geluk hebben dat hey niet terug komt.
Ik gebruik wel veel hulpmiddelen, voornl bloesemremedies. Aarde bescherming van solsties is mijn favoriete momenteel.
Ik meng die met verf en bescherm zo het huis. Je moet niet alles schilderen, een paar kleine stukjes om te beginnen.
Florida water in de lucht vetstuiven kan ook snel de boel opfrissen.
En ik maakte een hele hoop filmpjes op youtube op technieken te delen. Als je wil geef ik je de link maar wil niet direct spammen.
Witte jurk (of badjas) aantrekken en witte salie smudgen van boven tot beneden met de ramen en deuren open. Zeg en herhaal: 'ik verjaag het negatieve en verwelkom het positieve' Herhalen met Palo Santo. Ramen en deuren dicht.
Huis reiniging aanvragen ben je in een klap van alle donkere zware energie verlost. En daarbij de hulp aanvaarden om je eigen frequentie te verhogen.
Zware stroperige energie vraagt een powervolle reiniging. Niet zelf gaan vogelen.

Ja... maar... als wij ons kinderen eieren laten schilderen is dat om ons jung wat tijdverdrijf te geven en dat toevallig de traditie is. Maar dus niet (in 99,9999% van de gevallen) omdat we denken dat dat ons huis gaat reinigen van de stroperige straling van de 7e dimensie die de moordlustige paaskeunen gaat aantrekken.En toch heb ik veel meer sympathie voor zulke wappies dan voor al die complotdenkers.
Aan het reinigen met salie en Palo Santo zit een hele geschiedenis vast bij de native Americans en inca's. Wierook wordt dan weer in de katholieke kerk veel gebruikt.
Ook het Florida water heeft een geschiedenis in Peru en is een soort alcoholisch mengsel van kruiden en bloemen.
Terug grijpen naar oude gebruiken en rituelen vind ik dan ook veel minder schadelijk dan zeggen dat we onder invloed staan van reptielen en dat een vaccin verantwoordelijk is voor plotse overlijdens.
We moeten ook in ons dagelijks leven niet zo ver kijken om zulke rituelen terug te vinden. Een kaarsje aansteken, eieren schilderen met Pasen,...
God damn, hoe diep zitten die...Vervolg op m'n laatste post (zie hierboven i.v.m. de negatieve energie):
Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar iemand die mijn huis kan reinigen!
Er zit iets wat niet oké is![]()
- ervaring is een must
- zo spoedig mogelijk
- beetje betaalbaar zou ook fijn zijn..
Wat is er aan de hand?
- Er zit iets wat naar me kijkt en me volgt. Het verplaatst zich door heel het huis. En het voelt niet goed. Het heeft al een keer geklopt en t zit aan mijn kleurlamp. Blijkbaar houdt ie van disco![]()
(Ik lach wel maar ik vind het echt niet tof)
Mocht je t toevallig hebben, witte salie, een oorschelp en een ganzenveer kunnen je een heel eind op weg helpen![]()
Oei... snel laten opruimen inderdaad en daarna regelmatig salie branden
Kruisje hangen meis x
Als je maar gewoon met de juiste mensen samenklit eh dan wordt ge zo zot als een achterdeur echt.Zot, zotter, zotst en daarna komt er wappie: