De beerput van het internet

Oh lordy.

Bwa, dat artikel is toch vooral wat typische anti-Trump journalistiek. Als je dit doortrekt mag je ook geen enkel metalfestival bezoeken, want je wil niet weten wat die allemaal doen met hun opgestoken handen. Aangezien zijn kiezers uit veel QAnon aanhangers bestaat, is het ook niet meer dan logisch dan hij hier wat subtiele dingen (zoals die muziek) van zal oppikken om zo hun steun te krijgen.

Ik vind het vooral opvallend dat die man nog steeds bijeenkomsten organiseert en daar steeds een grote groep mensen ontmoet. De steun voor hem blijft toch echt wel heel groot. Ik ben heel benieuwd wat de Republikeinen hiermee gaan doen.

Vlaams Belang durft soms ook wel eens op het randje te zitten van uitspraken te doen over zo'n Great Reset, maar die houden het nog net iets beschaafder dan FvD.

Ik trek mijn woorden terug in... Sam Van Rooy van VB heeft vandaag parlementaire vragen ingediend rond de Vlaamse subsidies voor het WEF...

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik daar moet van denken. Moeten we er blijven mee lachen of begint het nu toch wel verontrustende proporties aan te nemen?

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik daar moet van denken. Moeten we er blijven mee lachen of begint het nu toch wel verontrustende proporties aan te nemen?
Maar ik snap die reactie ook niet eigenlijk.
Laat ze eens met bewijs afkomen. En ga daarover in debat.
Weglopen zal de wappies zeker niet overtuigen van hun ongelijk

Baudet is een gestoorde gek. Hij had alles mee, maakte enorme sprongen en toen begon hij zijn ware aard te laten zien. Een partij waar alleen nog de wappies mee weglopen. Partijleden die aan tafel schuiven bij die mafkees van een Lange Frans. Echt een trieste enge partij. Helemaal van het padje.

Maar ik snap die reactie ook niet eigenlijk.
Laat ze eens met bewijs afkomen. En ga daarover in debat.
Weglopen zal de wappies zeker niet overtuigen van hun ongelijk
Kan je dan wappies overtuigen? Een debat vraagt toch wel enige vorm van openstaan voor andere meningen en vorm van bewijs he.

Baudet is een gestoorde gek. Hij had alles mee, maakte enorme sprongen en toen begon hij zijn ware aard te laten zien. Een partij waar alleen nog de wappies mee weglopen. Partijleden die aan tafel schuiven bij die mafkees van een Lange Frans. Echt een trieste enge partij. Helemaal van het padje.

Ja, echt jammer hoe dat geëvolueerd is.
Enkele jaren geleden kwam die nog redelijk rationeel met een scherp kantje over, geholpen door zijn welbespraaktheid maar nu....

Ik vind Baudet echt wel een zeer interessant figuur. Zijn hele politieke carrière bestaat er eigenlijk uit om wat tegen de schenen van de traditionele partijen te stampen. Die partijen zijn er nog geen enkele keer in geslaagd om hier deftig op te reageren, wat zijn optredens juist nog meer aandacht geeft en zijn achterban nog meer motiveert om verder te gaan.
Als volledige regering een debat verlaten voor een toespraak van een kleine oppositiefractie is gewoon erg zwak. Laat Baudet gewoon wat uitrazen, ontkracht het daarna met wat feiten en ga gewoon verder met het volgende agendapunt.

Los van de standpunten van Baudet vind ik het eigenlijk wel verfrissend om eens wat tegenspraak in een politieke kamer te zien, in plaats van dat beleefd en vaag rond de pot praten van vele politici. Hij heeft bizarre ideeën, maar dwingt de regering soms ook wel tot meer transparantie.

Zodadelijk is Baudet trouwens te gast in Ongehoord Nieuws van NPO, samen met Tom Van Grieken. Ik ben benieuwd welke standpunten Van Grieken zal innemen als het over deze kwestie gaat.

Ik vind Baudet echt wel een zeer interessant figuur. Zijn hele politieke carrière bestaat er eigenlijk uit om wat tegen de schenen van de traditionele partijen te stampen. Die partijen zijn er nog geen enkele keer in geslaagd om hier deftig op te reageren, wat zijn optredens juist nog meer aandacht geeft en zijn achterban nog meer motiveert om verder te gaan.
Als volledige regering een debat verlaten voor een toespraak van een kleine oppositiefractie is gewoon erg zwak. Laat Baudet gewoon wat uitrazen, ontkracht het daarna met wat feiten en ga gewoon verder met het volgende agendapunt.

Los van de standpunten van Baudet vind ik het eigenlijk wel verfrissend om eens wat échte tegenspraak in een politieke kamer te zien, in plaats van dat beleefd en vaag rond de pot praten van vele politici. Hij heeft bizarre ideeën, maar dwingt de regering soms ook wel tot meer transparantie.
Ik vind er niks verfrissend aan op deze manier. Ik ben allesbehalve extreem rechts (of links), maar dan geef me toch maar Wilders (als ik tussen die 2 moet kiezen). Baudet zijn manier om tegen de schenen te schoppen is laag en triestig. Compleet van het padje is hij gewoon.

Ik vind er niks verfrissend aan op deze manier. Ik ben allesbehalve extreem rechts (of links), maar dan geef me toch maar Wilders (als ik tussen die 2 moet kiezen). Baudet zijn manier om tegen de schenen te schoppen is laag en triestig. Compleet van het padje is hij gewoon.

Ik snap inderdaad wat je bedoelt. Maar van het padje gaan heeft wel bijna 525.000 stemmen opgeleverd vorig jaar, dus hij moet toch iets goed doen in de ogen van vele mensen.

Ik snap inderdaad wat je bedoelt. Maar van het padje gaan heeft wel bijna 525.000 stemmen opgeleverd vorig jaar, dus hij moet toch iets goed doen in de ogen van vele mensen.
Imo is dat net het verontrustende, een idioot die volledig van het padje is en een ganse groep die daar in mee gaat en zegt dat ze wel willen vertegenwoordigd worden door die mens. :oink: :oink: :oink: .

Als je ziet van waar hij komt, is dat toch geen goede zaak geweest?

Maar zeker werkt dat en zeker in Nederland, met al die alternatieven. Corona heeft hem pijn gedaan en geholpen tegelijkertijd.

What the fuck.
Kort pittig rood haar, je weet genoeg.

Terug
Bovenaan