Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had exact dezelfde reactieDe post over de onverschilligheid van de gevaccineerde vind ik wel goed. Je zou van minder onverschillig worden, wat een onzin.

Ik werd oprecht blij van dat te lezen. Blij dat haar omgeving haar dus negeert.Nieuw Nederlands: zwalken en krappen.
De post over de onverschilligheid van de gevaccineerde vind ik wel goed. Je zou van minder onverschillig worden, wat een onzin.
Godver, ik wist al dat er iets veranderd was sinds corona. Daarom dat ik nu slecht ben na een bak bier. Nu zijn mijn ogen opengegaan hoorDie van dat "zwalken" ga ik wel onthouden om tegen m'n madam te gebruiken.
"Neen schat, dat ligt echt niet aan die drie Duvels en vijf Westmalles *hik*. Kben gewoon gevaccineerd!!!!!! *Bweerrrrrkkkkk*"
Zoals steeds beëindigen we onze post op het forum met een hoogtepunt:
BOODSCHAP AAN DE ONGEVACCINEERDEN:
“![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs als ik volledig gevaccineerd was, zou ik bewondering hebben voor de ongevaccineerden omdat zij de grootste druk hebben weerstaan die ik ooit heb gezien, zelfs
van partners, ouders, kinderen, vrienden, collega’s en artsen.
Mensen die tot een dergelijke persoonlijkheid, moed en kritisch vermogen in staat waren, zijn zonder twijfel de besten van de mensheid. Ze zijn overal, in alle leeftijden, stadia van opvoeding, staten en verbeeldingen. Zij zijn van een speciaal soort, zij zijn de soldaten die elk leger van licht in zijn gelederen wil hebben. Zij zijn de ouders die elk kind wil hebben en de kinderen waar elke ouder van droomt. Zij zijn wezens die boven het gemiddelde van hun samenleving uitstijgen, zij zijn de essentie van de mensen die alle culturen hebben opgebouwd en horizonten hebben veroverd. Ze zijn daar, naast je, ze zien er normaal uit, maar het zijn superhelden.
Zij deden wat anderen niet konden, zij waren de boom die de orkaan van beledigingen, discriminatie en sociale uitsluiting doorstond. En ze deden het omdat ze dachten dat ze alleen waren, geloofden dat ze de enigen waren.
Verbannen van de tafel van hun familie met Kerstmis, zagen ze nooit zoiets wreeds. Ze verloren hun baan, hun carrière was gebroken, ze hadden geen geld meer… maar het kon ze niet schelen. Zij leden onder onmetelijke discriminatie, veroordeling, verraad en vernedering … maar zij gingen door.
Nooit eerder in de mensheid is er zo’n “casting” geweest, nu weten we wie de besten zijn op de planeet aarde. Vrouwen, mannen, oud, jong, rijk, arm, van alle rassen of religies, de ongevaccineerden, de uitverkorenen van de onzichtbare ark, de enigen die weerstand wisten te bieden toen alles instortte.
Dat ben jij, je doorstond een onvoorstelbare test die veel van de zwaarst getrainde Mariniers, Commando’s, Groene Baretten, Astronauten en grootste genieën niet konden doorstaan.
Je bent gemaakt uit het materiaal van de grootste die ooit leefde, de helden geboren uit gewone mensen die gloeien in het donker.”
Die zelfbewierroking is ook gewoon pijnlijk. Allez de grootste helden van de mensheid zijn dus zij die na het zien van een youtube-filmpje niet kwamen opdagen voor een gratis georganiseerde vaccinatiecampagne. Move aside Band of Brothers.Zoveel tekst voor zo weinig inhoud.
In de jaren '90 zou Paul Jambers dit gewoon samengevat hebben als "doppers, wie zijn ze, wat doen ze?" waarna hij om 7u40 een interview deed met Mario aan de toog van het stationsbuffet in Tienen.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat die op de dag van vandaag nu wel het sociaal energietarief hebben.Die zelfbewierroking is ook gewoon pijnlijk. Allez de grootste helden van de mensheid zijn dus zij die na het zien van een youtube-filmpje niet kwamen opdagen voor een gratis georganiseerde vaccinatiecampagne. Move aside Band of Brothers.
Zoiets dus:Ik vind het vooral mooi hoe ze de angst voor een spuitje kunnen omdraaien naar een heldendaad. Dat is zoals ge bij een 0-0 stand een eigen goal scoort en dan vindt dat ge MOTM zijt omdat ge als enige gescoord hebt.
De wereld wordt driester. EU staat voor groei, maar veiligheid is nietvaan de orde. EU is te snel gegroeid, opgedrongen door de VS. Een misbaksel zonder democratie.
#lifehacksWe kunnen best allemaal asielzoeker worden. Die krijgen alles, ook verwarming en elektriciteit, gratis !!!
Een beetje zoals jaloers zijn op mensen in een rolstoel want die mogen voor deur parkeren.Over het feit dat het een dure winter kan worden met de energieprijzen:
#lifehacks
En daarvoor moeten ze een lift installeren aan de trap en extra bordjes plakken en die mogen op een optreden op een verhoog staan. WiE GaAt DaT weER bEtALen?Een beetje zoals jaloers zijn op mensen in een rolstoel want die mogen voor deur parkeren.
Over het feit dat het een dure winter kan worden met de energieprijzen:
#lifehacks

Sommige mensen hebben toch hoerenchance, en ik werk HARD en ik krijg dat allemaal niet hoor.En daarvoor moeten ze een lift installeren aan de trap en extra bordjes plakken en die mogen op een optreden op een verhoog staan. WiE GaAt DaT weER bEtALen?
Dat komt omdat je het niet écht wilt.Sommige mensen hebben toch hoerenchance, en ik werk HARD en ik krijg dat allemaal niet hoor.
Ik dacht dat dat het was omdat ik gevaxxed ben.Dat komt omdat je het niet écht wilt.