Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet eigenlijk niet of ik daar mee moet lachen of mijn geloof in de mensheid moet verliezen.Deze gesponsorde posts zijn toch ook altijd lachen.
![]()
Zelfs een naam kunnen ze niet schrijven zonder een dt-foutr/tokkiefeesboek is een echte goudmijn.
![]()

Die moeten toch gewoon uit een soort van fichebak enkele namen trekken als een tombola voor hun samenzweringen?r/tokkiefeesboek is een echte goudmijn.
![]()
Wie schrijft daar als eerste een random generator pagina voor?Die moeten toch gewoon uit een soort van fichebak enkele namen trekken als een tombola voor hun samenzweringen?
Het is allemaal de schuld van ....*rammel rammel*....de moslims!...maar ook samen met...*rammel rammel*...het WEF!
We kunnen er zelf mee starten?Wie schrijft daar als eerste een random generator pagina voor?
Moet perfect doenbaar zijn zonder al te veel werk.
Kopieer de courante samenzweringstheorieën en laat de naamvakken random invullen aan de hand van een gelinkte namen- en termenlijst.
Hilariteit gegarandeerd!
En dan als domein iets in de trant van http://www.waargelovenwevandaagin.wappie
Hangt er vanaf wie je verast natuurlijk.Zoals mijn leerkracht Nederlands altijd zei: een verassingsfeestje is een pak minder leuk dan een verrassingsfeestje!
Wie schrijft daar als eerste een random generator pagina voor?
Moet perfect doenbaar zijn zonder al te veel werk.
Kopieer de courante samenzweringstheorieën en laat de naamvakken random invullen aan de hand van een gelinkte namen- en termenlijst.
Hilariteit gegarandeerd!
En dan als domein iets in de trant van http://www.waargelovenwevandaagin.wappie
Ze zijn jullie al voor geweest.We kunnen er zelf mee starten?
Beyondcomplotwriting.be

“Journalists are creating alter-egos to bring back Princess Diana.”Ze zijn jullie al voor geweest.
Maar een Vlaams-Nederlandse versie kan wel. Liefst met spellingsfouten, anders is het niet geloofwaardig.
Mensen passen zich aan hoor, juist zorgen dat je aan de goede kant staat.Hangt er vanaf wie je verast natuurlijk.
't Zit hier precies al iemand aan de cocktails met grote stukken vlees.Mensen passen zich aan hoor, juist zorgen dat je aan de goede kant staat.
Cocktails, is dat dan zoal chemtrails?'t Zit hier precies al iemand aan de cocktails met grote stukken vlees.
Je doet me er aan denken dat ze beter nog eens chemtrails zouden gebruiken, zodat het nog eens regent. Maar goed, ik heb gelezen dat die uit Oekraïne komen en de msm wil ons laten geloven dat er daar iets aan de hand is, dus ze laten die vliegtuigen niet meer opstijgen om de prijzen van alles te laten stijgen.Cocktails, is dat dan zoal chemtrails?
“Advertising executives are buying cryptocurrency to develop new diseases.”Ze zijn jullie al voor geweest.
Maar een Vlaams-Nederlandse versie kan wel. Liefst met spellingsfouten, anders is het niet geloofwaardig.
Zotten zijn het, zotten.De groep van "je bent van Ieper" dezer dagen zou hier ook een paar pagina's kunnen vullen. Er is rally dus krijg je al twee erg intelligente kampen: de pro-rally en de anti-rally groepen. Daarnaast ook nog eens het constante gezaag op de verhoogde politiecontroles in die periode. Misschien moet je normaal doen zodat je er geen last van hebt?
*alternatief intellectuelen.Zotten zijn het, zotten.
Als lid van de elite moet ik toch zeggen dat ze behoorlijk dicht bij de waarheid zitten. Putin die strijdt voor de vrijheid van de gewone man, en die we proberen kapot te krijgen met covid (waarbij we Rusland geen vaccin gaven). Met dat vaccin konden we luchtvaart stoppen en langzaamaan alle vliegtuigen uitrusten met de nieuwste chemtrail machines.*alternatief intellectuelen.
Weet ge nog jaren geleden die met Philippe Geubels die zogezegd Bitcoin verkocht, en hij ging het allemaal uitleggen op tv maar er werd hem het zwijgen opgelegd?Deze gesponsorde posts zijn toch ook altijd lachen.
![]()