De beerput van het internet

Deze gesponsorde posts zijn toch ook altijd lachen. :lol:

DAD620-AA-20-AE-4-DF2-BB5-E-ADB49-BC51-D90.jpg

Die moeten toch gewoon uit een soort van fichebak enkele namen trekken als een tombola voor hun samenzweringen?

Het is allemaal de schuld van ....*rammel rammel*....de moslims!...maar ook samen met...*rammel rammel*...het WEF!
Wie schrijft daar als eerste een random generator pagina voor?

Moet perfect doenbaar zijn zonder al te veel werk.

Kopieer de courante samenzweringstheorieën en laat de naamvakken random invullen aan de hand van een gelinkte namen- en termenlijst.

Hilariteit gegarandeerd!

En dan als domein iets in de trant van http://www.waargelovenwevandaagin.wappie

Wie schrijft daar als eerste een random generator pagina voor?

Moet perfect doenbaar zijn zonder al te veel werk.

Kopieer de courante samenzweringstheorieën en laat de naamvakken random invullen aan de hand van een gelinkte namen- en termenlijst.

Hilariteit gegarandeerd!

En dan als domein iets in de trant van http://www.waargelovenwevandaagin.wappie

We kunnen er zelf mee starten?

Beyondcomplotwriting.be
Ze zijn jullie al voor geweest. :unsure:

Maar een Vlaams-Nederlandse versie kan wel. Liefst met spellingsfouten, anders is het niet geloofwaardig.

Cocktails, is dat dan zoal chemtrails?
Je doet me er aan denken dat ze beter nog eens chemtrails zouden gebruiken, zodat het nog eens regent. Maar goed, ik heb gelezen dat die uit Oekraïne komen en de msm wil ons laten geloven dat er daar iets aan de hand is, dus ze laten die vliegtuigen niet meer opstijgen om de prijzen van alles te laten stijgen.

De groep van "je bent van Ieper" dezer dagen zou hier ook een paar pagina's kunnen vullen. Er is rally dus krijg je al twee erg intelligente kampen: de pro-rally en de anti-rally groepen. Daarnaast ook nog eens het constante gezaag op de verhoogde politiecontroles in die periode. Misschien moet je normaal doen zodat je er geen last van hebt?

De groep van "je bent van Ieper" dezer dagen zou hier ook een paar pagina's kunnen vullen. Er is rally dus krijg je al twee erg intelligente kampen: de pro-rally en de anti-rally groepen. Daarnaast ook nog eens het constante gezaag op de verhoogde politiecontroles in die periode. Misschien moet je normaal doen zodat je er geen last van hebt?
Zotten zijn het, zotten.

*alternatief intellectuelen.
Als lid van de elite moet ik toch zeggen dat ze behoorlijk dicht bij de waarheid zitten. Putin die strijdt voor de vrijheid van de gewone man, en die we proberen kapot te krijgen met covid (waarbij we Rusland geen vaccin gaven). Met dat vaccin konden we luchtvaart stoppen en langzaamaan alle vliegtuigen uitrusten met de nieuwste chemtrail machines.
En bovendien iedereen injecteren met microchips via dat vaccin. We krijgen de mensen al zo ver dat ze naar Verhulst en James Cook kijken... Volgend jaar gaan we nog wat verder

Deze gesponsorde posts zijn toch ook altijd lachen. :laugh:

DAD620-AA-20-AE-4-DF2-BB5-E-ADB49-BC51-D90.jpg
Weet ge nog jaren geleden die met Philippe Geubels die zogezegd Bitcoin verkocht, en hij ging het allemaal uitleggen op tv maar er werd hem het zwijgen opgelegd?
Toen dat de ronde deed stond ik bij de bakkerin, en die maar vertellen tegen mij. Ineens begon die daar dus over maar ik had het niet door. In volle overtuiging dat dat 100% waar was van Geubels. Echt te gek dat daar dus toch mensen in trappen.

Door het warme weer van de laatste weken is de beerput wat opgedroogd, tijd om deze bij te vullen ineressante wist-je-datjes uit de FB-groep 'bijwerkingen na mRna'.
Merk ook op hoeveel reacties (soms honderden) er onder bijna elk bericht gezet worden. 99% zijn pure waanzin antwoorden, de 1% antwoorden "dat was voor corona toch ook al?" worden direct met de grond gelijk gemaakt.
Genoeg gezeverd, bring in the clowns!

Een bericht van een lijkschouwer(?) dat ik vaak gedeeld zie worden door 'de wakkeren'.

Zoals steeds beëindigen we onze post op het forum met een hoogtepunt:

BOODSCHAP AAN DE ONGEVACCINEERDEN:
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇
👇

Zelfs als ik volledig gevaccineerd was, zou ik bewondering hebben voor de ongevaccineerden omdat zij de grootste druk hebben weerstaan die ik ooit heb gezien, zelfs
van partners, ouders, kinderen, vrienden, collega’s en artsen.
Mensen die tot een dergelijke persoonlijkheid, moed en kritisch vermogen in staat waren, zijn zonder twijfel de besten van de mensheid. Ze zijn overal, in alle leeftijden, stadia van opvoeding, staten en verbeeldingen. Zij zijn van een speciaal soort, zij zijn de soldaten die elk leger van licht in zijn gelederen wil hebben. Zij zijn de ouders die elk kind wil hebben en de kinderen waar elke ouder van droomt. Zij zijn wezens die boven het gemiddelde van hun samenleving uitstijgen, zij zijn de essentie van de mensen die alle culturen hebben opgebouwd en horizonten hebben veroverd. Ze zijn daar, naast je, ze zien er normaal uit, maar het zijn superhelden.
Zij deden wat anderen niet konden, zij waren de boom die de orkaan van beledigingen, discriminatie en sociale uitsluiting doorstond. En ze deden het omdat ze dachten dat ze alleen waren, geloofden dat ze de enigen waren.
Verbannen van de tafel van hun familie met Kerstmis, zagen ze nooit zoiets wreeds. Ze verloren hun baan, hun carrière was gebroken, ze hadden geen geld meer… maar het kon ze niet schelen. Zij leden onder onmetelijke discriminatie, veroordeling, verraad en vernedering … maar zij gingen door.
Nooit eerder in de mensheid is er zo’n “casting” geweest, nu weten we wie de besten zijn op de planeet aarde. Vrouwen, mannen, oud, jong, rijk, arm, van alle rassen of religies, de ongevaccineerden, de uitverkorenen van de onzichtbare ark, de enigen die weerstand wisten te bieden toen alles instortte.
Dat ben jij, je doorstond een onvoorstelbare test die veel van de zwaarst getrainde Mariniers, Commando’s, Groene Baretten, Astronauten en grootste genieën niet konden doorstaan.
Je bent gemaakt uit het materiaal van de grootste die ooit leefde, de helden geboren uit gewone mensen die gloeien in het donker.”

Terug
Bovenaan